וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בליכוד על בנט: "תעשה טובה - תפסיק להתבכיין"

פנחס וולף ויהושע בריינר

14.1.2013 / 19:20

בעקבות הראיון באולפן וואלה! חדשות בו האשים יו"ר הבית היהודי כי בליכוד הפכו אותו ל"אויב", אומר ח"כ אלקין כי בנט הוא "פוליטיקאי מתחיל, שמרוב הזגזוגים מלחיץ את עצמו"

עריכה: יאיר דניאל

הקרב בין הליכוד-ביתנו לבין הבית היהודי נמשך: בעקבות הראיון שהעניק היום (שני) נפתלי בנט לוואלה! חדשות, בו תקף את קמפיין מפלגת השלטון כי הפך אותו "לאויב הכי גדול של הליכוד" והאשים את חברי הליכוד ש"יורים על הכיפות הסרוגות", הגיב בחריפות יו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין. "תעשה טובה, תפסיק להתבכיין ולזגזג", קרא ח"כ אלקין. "מי שבמשך חודש תקף את הליכוד שהוא לא מספיק ימני והבוקר זגזג והודיע שהבית היהודי זו מפלגת מרכז, שארץ ישראל השלמה אינה הדגל שלו, מי שלא מפסיק להאשים אותנו בירי בתוך הנגמ"ש והבוקר מרוב לחץ התחיל לירות בתוך הנגמ"ש של מפלגתו ותקף את אורית סטרוק ואת כצל'ה כימנים קיצוניים, כדאי לו להסתכל במראה לפני שהוא בא בטענות לאחרים".

אלקין המשיך ותקף את יו"ר הבית היהודי, שזו לו ההתמודדות הראשונה בבחירות. "אתה צודק, אתה לא האויב שלנו, אתה כולה פוליטיקאי מתחיל שרוצה 'להתנחמד' גם לימין וגם לשמאל ומרוב הזגזוגים מתחיל להלחיץ את עצמו. עשרות אלפים של אנשי כיפות סרוגות מרגישים בליכוד בבית, פועלים ונאבקים בתוכו, ומשפיעים על כלל ענייני המדינה. הם אינם זקוקים להגנה שלך, אתה זה שזקוק להגנה שלהם. מי שמאמין לא מפחד, מי שמפחד מזגזג".

מלחמות הליכוד-ביתנו והבית היהודי - כותרות אחרונות:
בנט באולפן וואלה!: בליכוד השתגעו, הפכו אותנו לאויב
לימור לבנת נגד בנט: "תופס טרמפ על העשייה של הממשלה"
ראשי רשויות מהליכוד: "תתקפו את הבית היהודי? נפרוש"
בנט לליכוד: "מה קרה לכם? די לשיח השנאה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"איפה סער, ארדן, חוטובלי, אלקין? איך אתם נותנים לירות על הכיפות הסרוגות?". בנט עם ינון מגל באולפן החדש, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון מיוחד באולפן החדש של וואלה! אמר היום בנט כי "החליטו לקחת את ציבור הכיפות הסרוגות ולהפוך אותו לאויב הגדול של הליכוד. הם השתגעו? זה דבר שלא ייעשה. אני לא מבין איפה גדעון סער, גלעד ארדן, ציפי חוטובלי, זאב אלקין - איפה אתם מתחבאים? איך אתם נותנים לירות על הכיפות הסרוגות, מה קרה לכם? בשביל רבע מנדט?".

הוא הצהיר כי לא יתקוף את הליכוד בחזרה. "כשיורים עליי, אני לא אירה בחזרה בתוך הנגמ"ש", אמר. "למען השם, תפסיקו לעשות את זה. כרגע זה קורה. תפתח פייסבוק, תראה אינספור מודעות עם מוזיקה אפלה: 'מי מסתתר מאחורי נפתלי?', ואז רואים את אלוף-משנה מוטי יוגב. באמת הוא האויב?". יו"ר הבית היהודי הוסיף: "מה השכל הגדול שאת כל ההתקפות של הליכוד זה על הראש שלנו? מה ההיגיון? אנחנו השותף הטבעי. הציונות הדתית היא לא אויב. הכיפות הסרוגות משרתים בצה"ל, בהתיישבות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בנט על שרה נתניהו: "משקעי העבר מאחורינו". צילום מסך
"מה השכל הגדול שאת כל ההתקפות של הליכוד זה על הראש שלנו? מה ההיגיון?". בנט, באולפן וואלה! חדשות/צילום מסך

הליכוד מחדש הקמפיין נגד רשימת בנט

בתוך כך, בליכוד חידשו את הקמפיין נגד מועמדי הבית היהודי בעקבות פרסום התבטאויותיו של מספר 13 ברשימת המפלגה, הלל הורוביץ, אתמול בוואלה! חדשות, לפיהם הוא מתנגד לשירת נשים. בשעות האחרונות העלו בליכוד מודעה פרסומית בפייסבוק, אשר מועלת בצד האתר בעת הגלישה. המודעה, המכילה קישור לכתבה על הורוביץ, מוצגת תחת הכותרת "הלל נגד שירת נשים" ובתחתיתה נכתב מפורשות כי מדובר ב"חומר למחשבה על ידי הליכוד-ביתנו". כבר בערב פתיחת תעמולת הבחירות הוצגו תשדירים של מפלגת השלטון נגד מועמדי הבית היהודי המוצגים כקיצוניים וכמי שתומכים בהדרת נשים.

אתמול הוצגו בוואלה! חדשות התבטאויות של הורוביץ ממאמרים שכתב בשנים האחרונות בעלון "גילוי דעת", שם כתב טור אישי. הורוביץ, איש היישוב היהודי בחברון ומי שהוביל את סיורי משרד החינוך במערת המכפלה, התבטא נגד שירת נשים כשגיבה חיילים שיצאו מטקסים צבאיים בהם שרו חיילות ואמר כי מדובר ב"הלכה ברורה ומפורשת". כמו כן, כינה הורוביץ את ערביי ישראל "אורחים בארצנו" והביע תמיכה בשחרור אסירים ביטחוניים יהודים, בהם אנשי מחתרת בת עין.

כל הדיווחים, העדכונים והסקרים - וואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודעות פרסומיות בצד הפייסבוק נגד המועמד מספר 13 הורוביץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

במודעות אחרות וכן בתשדירי הבחירות של הליכוד מרבים לתקוף את מועמדי הבית היהודי ואת רבני האיחוד הלאומי, שחלק ממועמדיה נמצאים ברשימתו של בנט. בין היתר מדגישים בליכוד את דבריו של הרב דב ליאור בזכותו של המחבל היהודי ברוך גולדשטיין, את תמיכת הרבנים בסירוב פקודה וטוענים כי מספר תשע ברשימה, מוטי יוגב, הוביל להפרדה בין בנים ובנות בבני עקיבא בעת שכיהן כמזכ"ל התנועה. במטה הבחירות של הבית היהודי אמרו אמש על דבריו של הורוביץ כי "כל מי שנובר בארכיונים בחיפושיו אחרי ציטוטים כאלה ואחרים כדי לפגוע בבית היהודי צריך להבין שמי שהצטרף למפלגה קיבל עליו את עמדותיה במלואן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully