וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב יוסף מתאושש מהאירוע המוחי: שב לשגרת הלימוד

14.1.2013 / 17:33

מנהיגה הרוחני של ש"ס אינו מקבל קהל ונשמע להוראות הרופאים, אולם בני ביתו מספרים כי הוא עוסק בתורה ככל שמתאפשר לו. מניין התאסף בביתו כדי שלא יטריח עצמו לבית הכנסת

הרב עובדיה יוסף חזר היום (שני) לשגרת יומו בקצב איטי, יממה לאחר שובו לביתו מאשפוז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לאחר שלקה בשבת באירוע מוחי קל. מנהיגה הרוחני של ש"ס לא ירד היום מביתו שברחוב הקבלן בבירה כדי להתפלל בבית הכנסת, ובשל מצבו התקיימה התפילה בבית עם מניין מתפללים מצומצם. כמו כן, בהוראת הרופאים, הרב נח רוב שעות היום ולא מקבל קהל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שב לשגרת לימודו. הרב עובדיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הרב חוזר לשגרת לימודו לאט, אך מלבד מנוחה כמצוות הרופאים הוא משתדל לנצל כל רגע פנוי ללימוד תורה", סיפרו לוואלה! חדשות מקורבי הרב. בתפילת שחרית של השבת האחרונה הבחינו בני משפחתו של הרב כי הוא אינו חש בטוב, ובהתייעצות עם רופאו האישי הוחלט לפנותו להמשך בדיקות בבית החולים. תחילה סירב הרב להתפנות, כדי שלא יחלל את השבת, אולם בני משפחתו הסבירו לו את המצב וניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום הבהילה אותו להדסה עין כרם.

בבדיקות שהתקיימו לרב בבית החולים התברר כי הוא לקה באירוע מוחי בשבת לפנות בוקר. בני ביתו סיפרו כי מצבו היה טוב וכי הוא הלך בכוחות עצמו לעבר האמבולנס שהגיע לפנותו, אך הפינוי היה הכרחי מחשש שהאירוע המוחי הראשון יגרור אירוע נוסף וקשה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully