וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפה במפעל בנתניה: הושגה שליטה, אין נפגעים

14.1.2013 / 17:25

צוותי כיבוי הצליחו להשתלט על דליקה שפרצה במפעל צבעים באזור התעשייה בעיר. במהלך האירוע סגרה המשטרה את הרחובות הסמוכים. עדיין לא ברור מה גרם לשריפה

צילום: כבאות מחוז מרכז עריכה: מיכאל ברגמן

שריפה פרצה בצהריים (שני) במפעל לצבעים באזור התעשייה בנתניה. צוותי כיבוי רבים פעלו במקום עד שהצליחו להשיג שליטה על האש, בעוד המשטרה חסמה לתנועה את רחוב המסגר בעיר. לא היו נפגעים באירוע. צוותים של המשרד לאיכות הסביבה הוזעקו למקום כדי לנטר את איכות האוויר.

רשף משנה גיא מנשרוב, דובר כבאות והצלה במחוז מרכז סיפר לוואלה! חדשות במהלך השריפה כי "טרם ברור מה הסיבה לפרוץ הדליקה. במקום פועלים כ-20 צוותי כיבוי אשר פועלים לבודד את המפעל ממפעלים סמוכים. אין עדיין שליטה על האש, אך יחד עם זאת המצב כרגע הרבה יותר טוב משעה קודם. הכוחות מבצעים סריקות לאיתור לכודים. בשלב זה לא ידוע לא על לכודים ולא על נפגעים".

דליקה פרצה במפעל צבעים באזור התעשייה בנתניה. מד"א
לא ברור מה גרם לשריפה, נתניה היום/מד"א

מדובר במפעל ששטחו כאלף מטרים מרובעים. המשטרה הורתה לסגור לתנועת הולכי רגל וכלי רכב את האזור הסמוך למפעל לאחר שעלה חשש שהאש תתפשט למפעל ניר סמוך. כמו כן, הוחלט לפנות את כל האזרחים השוהים ברדיוס של 400 מטרים מהמפעל הבוער.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שריפה במפעל צבעים באזור התעשיה בנתניה, ינואר 2013. שלומי גבאי
התושבים פונו. אזור השריפה/שלומי גבאי
שריפה במפעל צבעים באזור התעשיה בנתניה, ינואר 2013. שלומי גבאי
הרחוב נחסם לתנועה/שלומי גבאי

ביום רביעי האחרון נפצעה באורח קשה צעירה בת 25, בשריפה שפרצה בשדרות ירושלים בבת ים. בנוסף, שתי נשים שהתגוררו בשכנות אליה נפצעו באורח קל משאיפת עשן. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לנשים טיפול רפואי ופינו את שתי הפצועות קל לבית החולים וולפסון שבחולון. עוד עולה כי הפצועה קשה ככל הנראה פונתה אף היא לוולפסון. מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה מוקד השריפה היה בדירתה של הפצועה קשה, וכי הגורם לשריפה הוא קצר חשמלי שנגרם בשל מכשיר חירום. כמו כן עולה כי שתי הנשים שנפצעו באורח קל התגוררו בדירה שחולקה לשתי דירות.

עדכון ראשון - 15:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully