וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך תקף מינית בפנימייה: "מטפחים דור של אנסים"

קובי דוד

14.1.2013 / 12:30

אמו של הנער שהותקף מתחה ביקורת על העונש שנגזר על המדריך - שמונה שנות מאסר: ”בני לא יהיה כפי שהיה”. המדריך הודה במעשי סדום בחניך בן ה-13 ובהתעללות בו

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר אתמול (ראשון) שמונה שנות מאסר, ושלוש שנים של מאסר על תנאי על צעיר בן 24 שעבד כמדריך בפנימיית נוער. הוא הורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע סדרה ארוכה של מעשי סדום ומעשי אונס בקטין שהיה אז בן 13, חניכו במוסד חינוכי דתי בצפון.

"פגיעותיו של הנאשם בקורבן הותירו בו חותם בל ימחה", ציינו הרכב השופטים, בראשות הנשיא יצחק כהן והשופטים אסתר הלמן ובנימין ארבל, במהלך מתן גזר הדין. "הפגיעה בקורבן ובבני משפחתו הקרובה, במיוחד באמו, קשה ביותר – מן הקשות בהן חזינו, ויש בה כדי ללמד על האכזריות היתרה שבמעשיו של הנאשם. לקורבן נגרמו נזקים נפשיים חמורים אשר יצריכו טיפול ממושך ושנים של תמיכה, כך גם משפחתו. ספק אם הצלקות שנגרמו לנפשו של הקורבן ירפאו בעתיד".

אילוסטרציה. ShutterStock
"לקורבן נגרמו נזקים נפשיים חמורים"/ShutterStock

השופטים ציינו בגזר הדין כי הנאשם ניצל הזדמנויות שנקרו לו במסגרת עבודתו כמדריך לילה במוסד החינוכי, במהלך השנים 2010 ו-2011 כדי לבצע את מעשיו. על פי כתב האישום החמור, נהג הנאשם להעיר את הנער בלילות, להובילו בכוח לחדרו, ולבצע בו שם מעשי סדום תוך התעללות אכזרית בגופו, כגון נשיכת איבר מינו עד זוב דם, שריטת גופו בציפורניו, דקירת כף ידו באמצעות מחט, משיכת איברו בכוח וכיוצא באלה. "הנאשם הילך אימים על קורבנו, תוך שהוא מאיים עליו לבל יחשוף את המעשים שנעשו בו" - נכתב בכתב האישום.

יצוין כי אביו של הנאשם הוא מחנך בישיבה ואמו היא אחראית מתנדבים בארגון חסד חרדי. הצעיר עצמו למד בבית ספר דתי ובישיבות חרדיות שונות. הערכת קצין המבחן סברה כי קיימת רמת סיכון גבוהה להישנות התנהגויות מיניות פוגעות בעתיד. "חוסר יכולתו להפעיל מנגנון שליטה פנימי בעת היחשפותו למצבים מינים, פוגע ביכולתו לשלוט בדחפיו המיניים וגרם לו לפעול בצורה בלתי נשלטת", לשון תסקיר המבחן.

עם זאת, הרכב השופטים זקף לזכות הנאשם את החרטה שהביע: "העובדה כי הודה במעשים המיוחסים לו חסכה את עדותו הכואבת והמייסרת של המתלונן". פרט לעונש המאסר הוטל על הנאשם קנס כספי של 50 אלף שקל למשפחתו של הנאשם, וקנס כספי נוסף בסך 20 אלף שקל שיכול להמיר בשישה חודשי מאסר נוספים. הרכב השופטים המליץ לשרות בתי הסוהר לשבץ את הנאשם במסגרת מתאימה לעבירות המין בהם הורשע. פרקליטות מחוז צפון צפויה להגיש ערעור לבית המשפט העליון, בטענה כי מדובר בעונש המקל עם הנאשם, חרף מעשיו הקשים.

"אנחנו חיים בגיהינום"

בשיחה עם וואלה! חדשות לא הצליחה אמו של הקטין לעצור את הדמעות. "אנחנו חיים בגיהינום מאז התפוצצה הפרשה. הבן שלי כבר לא יחזור להיות כפי שהוא, נער מתבגר ונורמלי", קוננה האם בדמעות.

"אני הסתכלתי לאנס בעיניים וראיתי בחור צעיר שבעוד כמה שנים ישתחרר מהכלא ויפתח דף חדש, כאילו לא הרס את חייו של בני ושל משפחתי. שמונה שנות מאסר זו מתנה מאוד גדולה". לדבריה, בית המשפט הקל בעונשו של האדם שאנס את בנה. "מערכת המשפט מטפחת דור של פדופילים ואנסים. אחרי כל הזוועות שעבר בני, הם גזרו שמונה שנים בלבד. אין צדק במדינה. הבן שלי מירר בבכי ואמר לי: 'אימא מגיע לו שיירקב בכלא. הוא לקח לי את החיים וצריך להיענש על כך לפחות לעשרים שנה'".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully