וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה בהצבעה: רגע, מה רציצי להגיד?

14.1.2013 / 8:07

התשדיר של מפלגת כלכלה הותיר אותנו לא מרוכזים לקראת ההמשך - אבל בכל זאת הצלחנו להבין ממשה כחלון שלהיות ראש ממשלה זה לא עסק לבנות. ואז הגיע המונטאז' של מר"ננו

כלכלה: יוקר הציצי

תסתכלו רגע על התשדיר שלנו. מה אתם רואים? ציצי. ועכשיו, כשתפסנו את תשומת לבכם: כלכלה זה חשוב, ועלינו לדאוג לעתידנו. ועכשיו, ליתר ביטחון כדי שתמשיכו להקשיב לנו: עוד ציצי. כי מסים זה מבאס, ואסור לתת לממשלה לעשוק אותנו ציצי ולגזול אותנו ציצי, כי הגזירות הכלכליות האלה ממש מציציקות, ויוקר הציצי ומחיציצי הדיור וציצי הציצי בציצי של הציצי.

רגע, מה רציצי להגיד? לא חשוב, הנה מגיעים שני גברים לבושים בחליפה כדי לכסות את העירומה ההיסטרית ולדבר קצת בהיגיון על המפלגה. אוף, באמת שלא רצינו לרדת כל כך נמוך, אבל אתם פשוט כל כך חסרי ריכוז כשמדברים אתכם ברציצינות!

עצה ידידותית: לעבוד קצת על התסריט, אנחנו אוהבים את הפורנו שלנו עם עלילה.

הליכוד ביתנו: צדק חברתי? זה לתינוקות

אוקיי, אולי לא השתכנעתם עדיין שנתניהו הוא האיש הכי מדהים בעולם. כנראה שאין לכם פייסבוק ולא ראיתם איזה ציור חמוד של איש שלג הוא צייר ואיזו תמונת קאבר הורסת יש לו. ואולי לא שמנו מספיק תמונות של הכותל המערבי בתשדירי התעמולה שלו כדי שתשתכנעו שהוא והקב"ה ככה אחוקים. אז במיוחד בשבילכם, הבאנו מישהו אמין שיעיד כי ביבי הוא אכן מדהים. קבלו בבקשה את השר שהכי פחות שנאתם - משה כחלון!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

כן, משה כחלון אוהב את ביבי, ויש לו גם נימוקים: קודם כל, "להיות ראש ממשלה זה לא משחק ילדים". בטח לא משחק לבחורות. ותסיקו את המסקנות בעצמכם. איך אפשר להשוות גבר רחב כתפיים עם שיער שיבה לשתי בחורות אינפנטיליות שבטח משחקות בברביות כל היום. נימוק נוסף: "להיות ראש ממשלה זה תפקיד עם הרבה אחריות". ולא, להפשיר מראש את הקציצות לשבת זה לא נחשב אחריות. אתם באמת רוצים ראש ממשלה שרק תעשה כל היום מניקור-שמדיקור, או איך שלא קוראים לזה אצל הבחורינות? לא חשבתי כך.

אבל טיעון המחץ, שיוכיח לכם חד משמעית שביבי לבדו צריך למשול בנו, הוא שאנו זקוקים ל"אדם שיכול לתת מענה לבעיות הג-דו-לות. כי את הקטנות - כל אחד יכול לפתור". אז תפסיקו לקשקש על צדק חברתי וכלכלה הוגנת וזכויות אזרח, כי את השטויות הזעירות האלה - כל תינוק יכול לפתור! אני בעצמי צמצמתי את הפערים החברתיים תוך חמש דקות בדרך לעבודה, ואפילו לא הפסקתי לסמס לאימא שלי תוך כדי! אז תבחרו בביבי, שיפתור את הבעיה הגדולה האמיתית (זהירות איראאאאן), ותנו לאחיין שלכם בן השלוש לנסח תכנית כלכלית שתוריד את יוקר המחיה או וואטאבר, למי אכפת. ותאמינו לו, הוא יודע על מה הוא מדבר: הוא השר שהכי פחות שנאתם. הוא משה כחלון!

עצה ידידותית: לא יזיקו כמה תמונות של הכותל המערבי ברקע, אם כבר.

ש"ס: האירוע המוחי הבא הוא על מצפונכם

כולנו חרדנו לבריאותו של הרב עובדיה יוסף השבוע, ובש"ס אימצו בדמעות את הסנטימנט. כך זכינו בקליפ רומנטי המוקדש למר"ננו, מונטאז' ובו כבוד הרב מניח תפילין, מתעטף בטלית, לומד תורה, מפריח יונים, רץ על חוף הים בשקיעה, וכל זאת על רקע מוזיקת חתונות מרגשת. מי שלא התרגש מהקליפ - שיכה בו הברק כאן ועכשיו! אז הצביעו ש"ס, אחרת האירוע המוחי הבא הוא על מצפונכם.

עצה ידידותית: להעביר את השקופיות של המונטאז' עם אפקטים, שלא ישעמם.

בקטנה

הטרנד החם: צילום דרך אייפון. גם בתשדירים של דעם, גם בתשדירים של חד"ש, המצלמה מתמקדת באייפון רועד שדרכו נשקף הנואם של המפלגה. משדר גם קידמה וגם אותנטיות.

הגילוי המרעיש: המלך חזקיה בכבודו ובעצמו הכתיר את ביבי לראש ממשלה על חותם עתיק, באותה נשימה עם הנבואה שוולדמורט והארי פוטר ישמידו זה את זה.

אותיות המפלגה שהכי גורמות לך לגהק: ה ק

אותיות המפלגה הכי מורבידיות: פ נ

אותיות המפלגה שהכי בהמה טיבטית: י ק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully