וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפה באשתו נהרגת בתאונה: "ניסיתי להנשים אותה"

רמי שני

14.1.2013 / 0:00

שמשון בן-משה, שאשתו סילביה נהרגה בתאונת הדרכים בכביש 6, ראה במו עיניו את ההתנגשות הקטלנית. "ניסיתי להחיות אותה, למרות שראיתי שיש לה שברים בצוואר ובמקומות אחרים"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

"קבעתי עם סילביה שאאסוף אותה בצומת. כשהגעתי לשם, ראיתי את התאונה מול העיניים. כשהתקרבתי, מצאתי שם את סילביה, אשתי. הוצאתי סכין מהכיס, חתכתי את חגורת הבטיחות שבה הייתה קשורה וניסיתי להחיות אותה, למרות שראיתי כבר שיש לה שברים בצוואר ובמקומות אחרים. היא עפה מהאוטו החוצה קצת, למרות שהייתה קשורה. עשיתי בה פעולות החייאה כפי שלמדתי בקורס נהיגת מוניות. ניסיתי להנשים אותה, עד שהגיע אמבולנס".

כך סיפר אמש (ראשון) לוואלה! חדשות שמשון בן-משה, בעלה של סילביה בן-משה, בת 47 תושבת קריית גת, שנהרגה אתמול יחד עם שושנה סחראי, בת 61 מנס הרים, בתאונת הדרכים הקטלנית במחלף קריית גת שבכביש מספר 6. בתאונה נפצע גם אדם אחד באורח קשה ו-11 נוספים נפצעו באורח קל עד בינוני. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול ראשוני לנפגעים, ופינו אותם, יחד עם מסוקי מד"א, לבתי החולים הדסה עין כרם בירושלים, סורוקה בבאר שבע וכן לברזילי באשקלון.

תאונת דרכים בכביש 6 מחלף קריית גת, ינואר 2013. דייב בוימוביץ'
"חתכתי את חגורת הבטיחות שבה הייתה קשורה וניסיתי להחיות אותה"/דייב בוימוביץ'

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי נהג מכונית פרטית שהגיע מכיוון מזרח, בכביש מספר 35, האט כדי לפנות לכיוון דרום אך לא נתן זכות קדימה לכלי רכב מכיוון צפון. רכב מסחרי שהסיע פועלים מקריית גת לאזור יהודה ושומרון, פגע במכונית הפרטית, בה נסעו בן-משה וסחראי כטרמפיסטיות. כתוצאה מההתנגשות נהרגו בן-משה ונוסעת נוספת, ואילו הנהג, כבן 60, נפצע באורח קשה. נוסעי הרכב המסחרי נפצעו באורח קל עד בינוני. שוטרי אגף התאונה החוקרים את נסיבות התאונה בודקים מדוע נהג המכונית הפרטית לא העניק זכות קדימה לתנועה החוצה. בן-משה, שראה את התאונה במו עיניו ונאלץ לחזות במראות הקשים, סיפר כי "בעוד שבועיים היינו אמורים לחגוג את הולדת הנכד הראשון שלנו. באתי לאסוף אותה וראיתי את האסון הזה". בן-משה, שעבדה כמנהלת ברשות שמורות הטבע והגנים, הותירה אחריה בנוסף לבעל, שלושה בנים ובת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully