וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותר: בנו של הרמטכ"ל נפצע אבל יהפוך למפקד

10.1.2013 / 22:55

נדב גנץ, בנו הבכור של הרמטכ"ל, שובץ בתפקיד עורפי - אך אחרי שהתעקש, הלך בדרכו של אביו והפך ללוחם בצנחנים. חרף פציעה באימון הוא ייצא לקורס מ"כים. "לא מקבל הנחות"

כבוד למשפחת גנץ: נדב גנץ, בנו הבכור של הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ – שהתעקש להתגייס לצנחנים על אף שהוצב בחיל המודיעין, נפצע לאחרונה באימונים ביחידתו. למרות זאת, גנץ הבן לא מתכוון לוותר, ועם החלמתו הוא מתכנן להמשיך במסלול הקרבי ולהתקדם לעמדות הפיקוד.

הילדים של בכירי צה"ל עוררו תמיד עניין וסקרנות בציבור עם גיוסם לצבא, וכן בנוגע להתקדמותם בסולם הדרגות. בנו של הרמטכ"ל לשעבר, דן חלוץ, משרת כטייס בכיר במערך התובלה של חיל האוויר. איתי, בנו של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, שירת בעבר ביחידת אגוז, ובנו של אלוף במיל' יואב גלנט - שהיה מיועד להיות הרמטכ"ל - משרת בשייטת 13. אך כעת את תשומת הלב מושך נדב גנץ, בנו של הרמטכ"ל המכהן גנץ.

גנץ הבן התגייס לפני למעלה משנה, ובשל נתוניו האישיים הוא שובץ בתפקיד מסווג באגף המודיעין. הודות לתפקודו, המליצו לו מפקדיו שייצא לקורס קצינים במסגרת היחידה - אך נדב התנגד והודיע להם בינואר אשתקד כי הוא מבקש לסיים את תפקידו העורפי ולהתחיל את המסלול המפרך על מנת להפוך ללוחם בחטיבת הצנחנים. גנץ שאף ללכת בדרכו של אביו, זאת על אף שכבר חלפו כמה חודשים מאז גיוסו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרמטכ"ל גנץ, ארבעת ילדיו ורעייתו. משמאל, בכורו נדב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקשתו של נדב גנץ הועברה בתחילת 2012 לאגף כוח האדם בצה"ל, ולאחר שנמצאו תקדימים שתואמים את בקשתו של בן הרמטכ"ל, הוחלט למלא את בקשתו בכפוף לגיבוש של החטיבה. גנץ עבר את הגיבוש והתגייס כלוחם מן המניין לגדוד 890 של הצנחנים.

עם זאת - לאחרונה הוא נפצע ברגליו ונדרש לעבור סדרת טיפולים רפואיים. כתוצאה מכך, נמנעה האפשרות של גנץ לצאת לקורס מפקדי כיתות של זרוע היבשה – המכשיר את החיילים לעמדת הפיקוד הזוטר הראשונה בצבא. למרות הפציעה, מפקדיו של נדב בחטיבת הצנחנים אמרו כי כאשר יחלים, הוא ייצא לקורס המ"כים הבא.

חבריו למסלול, שסיימו בשבוע שעבר תרגיל חטיבתי מוצלח בבקעת הירדן, שיבחו את החבר למסלול ואמרו כי מדובר ב"גבר גבר" צנוע ושקט. "כולם יודעים שהוא הבן של הרמטכ"ל אבל הוא לא מתנהג כך בכלל. יש לו מוטיבציה גבוהה והוא לא מקבל הנחות מהמפקדים, למרות שיש על זה הרבה אגדות בגדוד. הוא נפצע באימונים ונעלם לנו. אמרו לנו לפני כמה ימים שהוא חוזר בקרוב".

ברשימת ה"בנים של", אשר עושים חיל בצבא, נמנים כיום גם בנו של ראש חטיבת המבצעים תא"ל יואל סטריק, שהלך אחרי אביו ומשרת בחטיבת גבעתי כלוחם - ובנו של מפקד אוגדת עזה לשעבר תא"ל במיל' צ'יקו תמיר, שהתגייס ליחידת אגוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully