וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 40 הוכה למוות על ידי חברו בבאר שבע

רמי שני

10.1.2013 / 2:43

על פי החשד, האיש הוכה על ידי חברו ונפצע אנושות במהלך קטטה שפרצה ברחוב דוד המלך בעיר, בעת שהשניים היו תחת השפעת אלכוהול. הוא פונה לסורוקה ושם נאלצו לקבוע את מותו

אירוע אלימות שהסתיים באסון: גבר בן 40 מת הלילה (חמישי) מפצעיו, זמן קצר לאחר שנפצע באורח אנוש במהלך קטטה שפרצה ברחוב דוד המלך בשכונה ד' בבאר שבע. על פי החשד, האיש הוכה על ידי חברו, בעת שהשניים היו תחת השפעת אלכוהול. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את הפצוע לבית החולים סורוקה בעיר, ושם נאלצו לקבוע את מותו. חברו של ההרוג נעצר בחשד לביצוע המעשה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

רצח בבאר שבע שכן גדי ויכלר 5 במאי 2012. שי מכלוף
זירת הרצח הכפול בבאר שבע, בחודש שעבר/שי מכלוף

בחודש שעבר נעצר גבר כבן 25 בחשד שרצח ביריות את אשתו וגבר נוסף, בדרך מצדה בעיר. השניים נפצעו באורח אנוש ומותם נקבע בחדר ההלם בבית החולים סורוקה בעיר, אליו פונו. הקורבנות הם בעל מספרה בשנות ה-50 לחייו ואשתו של החשוד, בשנות ה-20 לחייה .מהחקירה עולה כי החשוד הגיע למספרה וראה שם את אשתו משוחחת עם בעל המספרה, לאחר שחשד מזה זמן שאשתו מנהלת עמו רומן. אז שלף אקדח וירה בהם מספר פעמים. זמן קצר לאחר הרצח התקשר החשוד למוקד 100 ואמר: "יריתי באשתי ובמאהב, בואו מהר". שוטרים ועוברים ושבים השתלטו עליו זמן קצר לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully