וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמידים במתח: היכן לא תתקיים מחר הבגרות?

9.1.2013 / 18:13

ביישובים בהם יישארו התלמידים בבית, לא יתקיימו גם בחינות הבגרות המתוכננות. משרד החינוך הודיע על ביטול הלימודים במספר מקומות בגולן ובשומרון

צילום: אדריאן הרבשטיין, שגב דהן, מור שאולי, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

משרד החינוך הודיע אתמול (רביעי) כי במקומות בהם לא יהיו לימודים מחר בשל תנאי מזג האוויר לא יתקיימו גם בחינות הבגרות במועד החורף שתוכננו למחר במקצועות: ספרות, עברית לערבים ועברית לדרוזים. המקומות בהם לא יתקיימו מחר הלימודים הם צפת, הכפרים עין קניה, מסעדה, בוקעתה, מג'דל שמס, רג'ר, בית הספר אביטל שבצפון הגולן, קיבוץ סאסא שבגליל העליון, בית ג'אן, חורפיש, בית הספר חמד מירון שבמרום גליל, מעלות, קיבוץ יראון, רחנייה וחרשים. בשומרון יושבתו הלימודים באלון מורה, איתמר, הר ברכה, כפר תפוח ומגדלים. ביצהר יתקיימו לימודים רק בבתי ספר לבנים בהפעלת היישוב. כמו כן, לא יתקיימו לימודים ביישובי המועצה האזורית מטה בנימין הכוללים את שילה, עפרה, פסגות, כוכב יעקב, אדם, בית חורון, נווה צוף ועטרת.

ממשרד החינוך נמסר עוד, כי ניתן לקבל מידע על קיומם של הלימודים באמצעות המוקד העירוני וכן באמצעות חדר מצב טיולים של משרד החינוך, בטלפון: 02-6222211. עוד נמסר כי משרד החינוך יודיע למנהלים בבתי הספר שבהם לא יתקיימו בחינות הבגרות, על מועד חלופי לבחינה. כמו כן, יודיע המשרד באופן ישיר לתלמידים בבתי הספר האקסטרניים אודות המועד החלופי של בחינתם. המועצות המקומיות אשר בשטחן מתקיימים תנאי מזג אוויר קיצוניים (בעיקר באזור הגליל, הגולן והדרום) יקיימו הערב הערכת מצב בסופה יוחלט האם יתקיימו מחר לימודים כסדרם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הערב יתקיימו הערכות מצב במועצות מקומיות שבהן יש תנאי מזג אוויר קיצוניים. סערה בגליל, היום/מערכת וואלה, צילום מסך

ממועצת התלמידים והנוער הארצית נמסר בתגובה כי "מועצת התלמידים והנוער הארצית שמחה על דחיית בחינות הבגרות, שנעשתה בשיקול דעת מושכל ותוך התחשבות בתלמידים". תלמידים רבים ברחבי הארץ לא למדו היום בשל תנאי מזג האוויר. במחוז הצפון לא התקיימו לימודים בצפת, מרום גליל, רמת הגולן, מרום גולן, מועצה אזורית גליל עליון, חורפיש, מג'דל שמס, בית ג'אן, מועצה אזורית משגב, מועצה אזורית דן וכל גני הילדים בצפון הגולן. לימודים לא התקיימו גם במועצה האזורית מנשה ובבית אליעזר בחדרה בשל הצפות.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

בירושלים החליטה העירייה לקיים לימודים עד השעה 12:00, זאת בשל השלג שירד היום על העיר. במחוז המרכז לא התקיימו לימודים באלון מורה, יצהר, מועצה אזורית שומרון, איתמר, שכם וברכה. בדרום לא התקיימו לימודים ביישובי המועצה האזורית תמר וביישובי ניצנה בשל הצפות הכבישים. הלימודים במחוז תל אביב התקיימו כסדרם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
משרד החינוך יודיע למנהלים בבתי הספר בהם לא יתקיימו בחינות הבגרות. כפר ורדים, היום/מערכת וואלה, צילום מסך

יום השיא של הסערה אמנם מאחורינו, אולם מזג האוויר החורפי צפוי להימשך גם הלילה ומחר כאשר על פי השירות המטאורולוגי, יהיה קר במיוחד, גשם יירד מדי פעם בעיקר במרכז הארץ ובדרומה, מלווה בסופות רעמים בודדות. בהרים (כולל ירושלים) יוסיף לרדת שלג מידי פעם עד לשעות הצהריים, והרוחות ייחלשו. המשקעים יתמעטו בשעות אחר הצהריים, אולם עדיין קיים חשש לשיטפונות במקומות המועדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully