וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם התהפך עם קיאק בנחל איילון - וחולץ במצב קל

גבר בן 51 הסתבך במערבולת וסובל מהיפותרמיה. אתמול שלושה צעירים נכנסו לנחל באזור בתל אביב, והמפכ"ל הזהיר את הציבור שלא לסכן עצמו: "יש להישמע להוראות המשטרה"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

גבר בן 51, החליט לשוט הבוקר (שלישי) עם קיאק בנחל איילון הגועש, שעלה על גדותיו והציף את נתיבי איילון. הגבר הסתבך במערבולת והתהפך באזור נמל התעופה בן גוריון. הוא חולץ בידי כוחות ההצלה ומצבו מוגדר קל. אתמול נכנסו לנחל שלושה צעירים באזור בתל אביב כשהם על אבובים. במשטרה הזהירו את הציבור שלא להיכנס לשלוליות, בהם עשוי להיפער בור. "יש להישמע להוראות המשטרה", אמר מוקדם יותר מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו.

שידור חי מנחל איילון

LIVE
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלושה נכנסו לנחל הגועש עם אבובים, ועקבותיהם אבדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בגלל מזג האוויר יש לנו צורך בחלק מהמקומות בארץ יש בחסימת צירים, בחילוץ ובפינוי", הוסיף דנינו. לדבריו, "אנחנו כרגע עושים את זה, לפחות מתמונת המצב עד עכשיו, בשליטה מלאה. צריך להבין שעל פי כל התחזיות, מזג האוויר הסוער הזה אמור להימשך בימים הקרובים ואנחנו נצטרך לראות איך אנחנו נערכים", הוסיף. דנינו ציין עוד, כי "היו כאן אירועים מיותרים לגמרי של ניסיון לחצות במקומות שהתבקשו לא לחצות. הבקשה היא באמת להישמע להנחיות של השוטרים, לראות שאנחנו עוברים ביחד את הימים האלה ללא נפגעים ובצורה טובה ועם מינימום פגיעה בשגרת החיים. אבל צריך להבין שתהיה פגיעה בשגרת החיים".

איילון מראה מלמעלה, ינואר 2013. בן קלמר
נתיבי איילון, הבוקר/בן קלמר

נתיבי איילון לשני הכיוונים נחסמו מוקדם יותר וגרמו לעומסי תנועה כבדים בכל גוש דן. מפקד אגף התנועה הארצית במשטרת התנועה, ניצב-משנה אמנון איצקוביץ' מסר כי נתיבי איילון לכיוון דרום לא ייפתחו היום לתנועה, בשל התחזקות הגשמים שצפויה ביממה הקרובה. עם זאת, נתיבי איילון לכיוון צפון נפתחו בשעה האחרונה לתנועה ממחלף ההלכה, אולם לדברי נצ"מ איצקוביץ', המשטרה ערוכה לסגור אותו במידה שיוצף בשנית עם עליית נחל איילון על גדותיו. קטע הכביש באיילון צפון, מדרומית למחלף ההלכה, לא ייפתח גם הוא ובמשטרה אף נערכים לאפשרות שהקטעים החסומים לתנועה יישארו סגורים בימים הקרובים. "עיקר החשש הוא הצפה בירידות במחלפים ארלוזורוב והשלום", הוסיף נצ"ב איצקוביץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלושה לפני הכניסה למי הנחל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעיריית תל אביב נמסר לפני זמן קצר כי "הירקון עולה על גדותיו. קיימת סכנה להצפה. במרכזים הקהילתיים יקבלו התושבים שתייה חמה, שמיכות ומיטות, והם יתוגברו בעובדים סוציאליים ואנשי השירות הפסיכולוגי. במידת הצורך, כוחות עירוניים יסייעו במעבר ויעמידו הסעות לרשות הציבור. ההסעות תצאנה מבית הספר עמיאל רמב"ם בשכונת עזרא, דרך הלח"י 46".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדם צועד בנתיבי איילון המוצפים, מוקדם יותר הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד נמסר, כי "המקומות המועדים להצפות הינם: שכונות ידידיה, עזרא והארגזים ולאורך הירקון, רחובות בני דן ואוסישקין". "העירייה ערוכה בכוחות מתוגברים - תוגברו צוותי הכוננות, המוקד העירוני והרווחה, במטרה לתת טיפול מהיר ככל האפשר לכל תושב או אדם שנתקל במפגע. לפי כך, מעמידה העירייה לרשות התושבים מרכזים קהילתיים; בדרום העיר: מרכז קהילתי נווה אליעזר, רחוב ששת הימים 6, מרכז קהילתי בית ברבור, רחוב ההגנה 135, בצפון העיר: מרכז קהילתי בית פרנקפורט, רחוב קיציס 23, בצפון הישן: מרכז מרכז קהילתי מגיד, שדרות נורדאו 63", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully