וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחל חוצה את מודיעין עילית: שכונה מנותקת מהעיר

8.1.2013 / 11:00

שכונת "חפיצבה" בעיר נותקה מיתר חלקיה לאחר שזרימה עזה פילחה את הוואדי התוחם את השכונה. גם בחורף הקודם נותקה השכונה בגלל גשמים. "אלפי תושבים נצורים בבתים"

צילום: סרטון חובבים, עריכה: יאיר דניאל

בעקבות הגשמים העזים שירדו בימים האחרונים, שכונת חפציבה בעיר מודיעין עילית נותקה משאר העיר והיא כעת "נצורה". הכיכר המחברת בין השכונה לשאר העיר מוצפת לחלוטין ובמקום נראית זרימה חזקה של מים. גם בחורף הקודם הייתה במקום הצפה גדולה, ובמשך יומיים השכונה הייתה מנותקת משאר העיר. ההצפה במקום חוזרת על עצמה בעקבות חוסר בתשתיות מתאימות שיצליחו להתמודד עם הגשמים העזים והזרימה החזקה של הנחל עוברת על הכביש ומחלקת את העיר לשניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שכונת חפציבה במודיעין עילית, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחורף שעבר העמידה העירייה כלי רכב כדי להסיע את התלמידים מחוץ לשכונה, כדי שלא יפסידו לימודים. לדברי אחד השכנים, רק בדרך נס לא נגרם נזק בנפש לאחר שכלי רכב שהיה במקום נסחף בזרם החזק. "הרכב נסחף וברגע האחרון בנס הצליחו לחלץ את הנהג ולא נגרם לו כל נזק".

יוני מזרחי יו"ר עמותת חרדים במודיעין עילית תוקף את ראש העיר בעניין. "הגיע הזמן שמישהו בעירייה יתעורר, אחרי שנים של הצפות וניתוק השכונה, וייקח את הדברים בידיים. ראש העיר הוכיח הוזלת יד מתמשכת בטיפול בעניין. אני מציע שמשרד הפנים ימנה אחראי כדי שיטפל בבעיות האמיתיות במקום לדאוג לשקט תעשייתי. הייתי שם הבוקר המצב קטסטרופלי, אלפי אנשים נצורים בבתיהם אין יוצא ואין בא וזה לא יכול להמשך כך. אני מקווה שמישהו יתעשת ויעשה משהו בנדון".

את תגובת העירייה לא ניתן היה לקבל עד לסיום כתיבת הכתבה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully