וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון חדש של הליכוד-ביתנו מגחיך את מאבקי גוש השמאל

פנחס וולף

8.1.2013 / 0:04

ההתכתשות המתוקשרת בין העבודה, יש עתיד והתנועה הגיעה בזמן עבור הליכוד שהפיץ סרטון אנימציה שמשווה את יריביו לילדים. עם זאת, בסרטון עצמו אין אזכור למפלגת השלטון

יח"צ - חד פעמי

מניסיון להתאחד לגוש עד התגוששות השמאל: ההתכתשות המתוקשרת אמש (שני) בין העבודה ויש עתיד לבין התנועה עוררה השראה בליכוד שביקש להפיץ סרטון אנימציה שמגחיך את יריביו. במפלגת השלטון הפיצו סרטון אנימציה בו מוצגים ראשי גוש השמאל כילדי בית הספר "תיכון מזרח תיכון חדש" הנכנעים ל"בריון השכונתי", איסמעיל הנייה, עד להגעתו של מנהל בית הספר - ראש הממשלה נתניהו כמובן - שמלמד אותו לקח. הסרטון מופץ דרך ערוץ היוטיוב של "שרוטונים", שממנו הזמינה תנועת הליכוד את הקליפ.

כל הדיווחים, הסקרים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

בין היתר, ניתן לראות את דמויותיהם של יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ' וח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, יו"ר "התנועה", ציפי לבני, ח"כ עמיר פרץ ויו"ר "יש עתיד", יאיר לפיד. החמישה משוחחים בחצר בית הספר ומנסים לפתור את בעייתו של "הבריון", איסמעיל הניה, שחוטף תיקים מחלשים ממנו. "אסור לתת לברברים האלה להכתיב את שגרת חיינו", קוראת דמותה של לבני ויוצאת להיאבק בבריון.

כך אחד אחרי השני יוצאים תלמידי "תיכון מזרח תיכון חדש" לנסות לשכנע כל אחד בדרכו את הניה שיחדל ממעשיו, אך שבים מושפלים. הוויכוח מסתיים כשהבריון הנייה מתיישב מושפל עמם. בתגובה לשאלתם - "מי עשה לך את זה?", הוא מצביע לעבר דמותו של המנהל, הלא הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו.

מהליכוד ביתנו נמסר כי, "אזרחי ישראל נחשפו הערב שוב לילדותיות, חוסר רצינות ומשחקי האגו המנחים את מפלגות השמאל. כעת ברור יותר מתמיד שלניסיון ולאחריות אין תחליף".

בסוף השבוע שעבר יו"ר ועדת הבחירות המרכזית אליקים רובינשטיין העיר כי קיימת בעיה חוקית לפרסם מודעות אנונימיות. עם זאת, הסרטון, שנשלח כהודעה מסודרת ממטה ההסברה של הליכוד לעיתונאים, אינו משויך בשום צורה חיצונית לליכוד-ביתנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully