וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א' שודלה לזנות: "לא ידענו לאן אנחנו נכנסות"

7.1.2013 / 20:38

אחת מקרבנות הפרשה בה לפי החשד שודלו קטינות לזנות בדרום תל אביב סיפרה כיצד פעלה הרשת ועל התחושות שעטפו אותה בתקופה ההיא: "שאלתי את עצמי איך אני יוצאת מהעולם הזה"

צילום: מאל בן אוליאל, עריכה: מיכאל ברגמן

"היינו תמימות. לא ידענו לאן אנחנו נכנסות" – כך סיפרה הערב (שני) א', אחת הנערות שעל פי החשד שודלו לזנות ולמעשי תועבה בידי שמונה מבוגרים בתמורה לכסף וטובין. א', היום בת 18 וניצבת בפני גיוס לצה"ל, שחזרה את התחושות שעטפו אותה בתקופה בה הפגישו בינה לבין הלקוחות: "התחלתי לפחד. שאלתי את עצמי איך אני יוצאת מהעולם הזה".

א' הייתה בת 14 בעת שהחלה לעסוק בזנות עבור החשודים לכאורה. "זה התחיל לפני ארבע שנים. הייתה לי חברה טובה והתחלנו להסתובב עם מבוגרים", סיפרה והוסיפה כי חברתה היא זו שהכירה בינה לבין הצעירה בת ה-26 שנעצרה ושימשה על פי החשד כמתווכת בין הנערות ללקוחות. "יום אחד היא הציעה לנו להיפגש עם אחד החשודים (תושב טייבה – מ.ש). הוא לקח את שלושתנו באוטו למקום שלא הכרתי. היינו באוטו וקרה מה שקרה. שאלתי אותו אם הוא מודע לכך שאני מתחת לגיל 18 והוא אמר 'אז מה'. היא (החשודה – מ.ש) הייתה איתנו באוטו ושכנעה אותנו. בשלב מסוים הוא התחיל אפילו לנסות בכוח".

"במידה מסוימת זה עשה לי טוב"

לאחר חשיפת הפרשה, הנחקרת במחוז תל אביב, א' בטוחה שהיום לא הייתה נופלת בפח. "עם הידע שיש לי היום בחיים לא הייתי עושה את זה", הבהירה. "המסר הוא שכל הורה צריך לפקוח את העיניים". היא סיפרה כי לאחר גירושי הוריה, היא עברה להתגורר עם אביה בגיל 11. לדבריה, האב ידע על המעשים – ואף לעיתים שהה בבית כשחבר מבוגר שהיה לה היה נכנס – אך לא עשה דבר. "אמי ניסתה לגרום לי להפסיק", אמרה. "לא הבנתי את עצמי באותו זמן. לא הייתי בוגרת".

א' סירבה לפרט על המעשים המיניים שבוצעו וסיפרה כי כיום היא נמצאת בזוגיות עם צעיר בן 20 כבר 11 חודשים ומנסה לשקם את חייה. "במידה מסוימת עשה לי טוב הקשר איתם כי הם הציעו לי תשלום של מאות שקלים למפגש ותמיד ציפו לתמורה מסוימת", סיפרה. "לפעמים היו מפגשים אחד על אחד, ולפעמים היו אתי חברות".

כאמור הלילה נעצרו שמונה חשודים בפרשה. בעקבות מידע שהגיע למשטרה אודות נערות המשודלות לזנות, נחקרו כמה מהן וחשפו בפני החוקרים כי הן וחברותיהן, מאזור מצוקה בדרום תל אביב ומבת ים, מספקות שירותי מין למספר לקוחות קבועים, בתמורה לכסף וטובין. נחקרו מעל ל-35 נערות, שלוש מתוכן עדיין קטינות והשאר בנות 18 כיום. הן גוללו בפני החוקרים פרשה שנמשכה כשנתיים, במהלכה החשודה העיקרית השיגה עבורן לקוחות, בגילאי 21 עד 61, עמם היו הנערות נפגשות במקומות שונים ומביאות אותם על סיפוקם. במשטרה חושדים כי נערות נוספות נפלו קורבן למעשים.

גורם בחקירה אמר שלבד מעדויות הנערות, קיימות ראיות בדמות האזנות לשיחות טלפון וראיות נוספות שקושרות את החשודים למעשים. שניים מתוך שמונה החשודים שנעצרו הלילה שוחררו ואחד שוחרר למעצר בית. בית משפט השלום בתל אביב האריך הערב ביומיים את מעצר חמישה חשודים נוספים. סנגורה של החשודה העיקרית טען כי היא מכחישה שקיבלה טובות הנאה בתמורה לקשר עם הנערות, ואף טענה כי היא לא מכירה את ארבעת החשודים הנוספים. השופטת תרצה שחם קינן קבעה כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות והורתה על הארכת המעצר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully