וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב על המנטור: שלומי שבת גויס למען בנט בלי ידיעתו

יהושע בריינר

7.1.2013 / 13:00

הבית היהודי עשה שבת לעצמו: הזמר והמנטור מ"דה וויס" הופתע לראות את שמו מופיע בשלטים של המפלגה ללא אישורו. על השלטים נכתב: "אם בשבילך שבת זה לא רק שלומי - יש לך בית"

אחרי שכוכבת התכנית "דה וויס" שרית חדד התגייסה לקמפיין הבחירות של הליכוד ביתנו תמורת 80 אלף שקלים, צורף גם זמר ומנטור אחר בתכנית לקמפיין פוליטי. אלא שהפעם זה קרה בחינם וללא ידיעתו. הזמר שלומי שבת הופתע בסוף השבוע לראות כי רשימת הבית היהודי החלה לפרסם את שמו בקמפיין הבחירות שלה, מבלי לקבל את אישורו.

מדובר בשלט שהופץ ברחבי הארץ כחלק מ"קמפיין הערכים" של המפלגה בראשות נפתלי בנט. לצד תמונה של חלות מופיע בשלט הכיתוב: "אם בשבילך שבת זה לא רק שלומי - יש לך בית", תוך קריאה מפורשת לתמוך במפלגת הימין בבחירות לכנסת.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

שלט בחירות של הבית היהודי בו הוזכר שלומי שבת ללא ידיעתו, ינואר 2013. בן קלמר
"אם בשבילך שבת זה לא רק שלומי - יש לך בית". השלט של בנט/בן קלמר

"שלומי הופתע מאוד לראות את שמו בשלטי החוצות", אמר מנהלו האישי בני מנשה. "גם אנחנו הופתענו לראות את המודעות, מכיוון שאיש לא ביקש את הסכמתנו ומעולם לא פנו אלינו בעניין. שלומי שומר לעצמו את דעותיו הפוליטיות ועוסק רק במוזיקה". למרות הדברים, נראה כי אין מנהלי הזמר אינם מתכוונים לדרוש את הסרת השלטים, ומנשה עצמו ביקש שלא להגיב בעניין זה.

"אין ספק ששלומי שבת תותח"

חברתו של שבת לתכנית "דה וויס", שרית חדד, כיכבה באירוע השקת הקמפיין של הליכוד ביתנו בבנייני האומה בירושלים ואף הקדישה את השיר "אתה תותח" לראש הממשלה בנימין נתניהו. העסקתה של חדד בקמפיין תמורת 80 אלף שקלים גררה ביקורת חריפה מצד ועדת הבחירות המרכזית האוסרת על זמרים להופיע בכינוסים פוליטיים.

ממטה הבחירות של הבית היהודי נמסר בתגובה, כי "הקמפיין שלנו מתבסס על משחקי מילים הקשורים למסורת וערכים, ואחד מהם הוא משחק מילים עם המילה 'שבת'. לצערנו, לא גייסנו את שלומי שבת לקמפיין. אנחנו דוגלים בשלום, ואחרי שרית חדד לא נרצה ליצור קרב מנטורים בין המפלגות. אבל אין ספק ששלומי שבת תותח".

לקריאה נוספת:
ועדת הבחירות: הופעת שרית חדד בליכוד - עבירה על החוק
צפו: שרית חדד שרה לבנימין נתניהו את "אתה תותח"
חייל הפוטושופ עלה לנפתלי בנט ביוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully