וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפני ליף חגגה יום הולדת בבית המשפט - הדיון נדחה

גלעד גרוסמן

7.1.2013 / 12:28

אתמול הופתעה יוזמת מחאת האוהלים בקיץ 2011 לקבל הוראה להתייצב בפתיחת משפטה בגין ניסיון לחדש את המחאה. היום התבשרה כי הוא נדחה בשבועיים משום שלא קיבלה חומר מראש

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

משפטה של דפני ליף נדחה בשבועיים, לאחר שבדיון הבוקר (שני) בבית משפט השלום בתל אביב אמרה פרקליטתה של ליף, עו"ד גבי לסקי, כי רק אתמול נודע להן על כתב האישום, בטלפון, וכי שמעה על פרטי כתב האישום מהתקשורת. "מדובר למעשה בכתב אישום שהוגש לא רק נגד דפני, אלא נגד כל מי שהשתתף במחאה בקיץ 2011. אנחנו רוצות לראות את החומר ולהראות שזו הייתה טעות להגיש אותו ולהתעלם מהקול שיצא מדפני", אמרה עו"ד לסקי.

מקורביה ותומכיה של ליף, שהיום זהו יום הולדתה, ליוו אותה לדיון בבית המשפט, וחגגו לה. בין המקרובים גם ח"כ דב חנין (חד"ש). ליף הודיעה כי היא שוקלת להגיש תביעה אזרחית בעקבות מעצרה האלים ואמרה כי היא בן אדם שומר חוק. "אני חייה במדינה שבה אנשים מנסים לחיות את חייהם, אנחנו נתקלים בבירוקרטיה ומנגנונים אגרסיביים, אני לא יכולה להיכנס למנגנון של הראש הזה", אמרה ליף.

כזכור, אתמול המשטרה הודיעה לליף כי עליה להתייצב היום בבוקר בפתיחת משפטה בו היא מואשמת בגין ניסיון לחדש את מחאת האוהלים בשדרות רוטשילד בתל אביב בחודש יוני 2012. ליף ההמומה כלל לא ידעה על הגשת כתב האישום נגד ואמרה כי "זו פארסה מטורפת".

  • עוד באותו נושא:
  • דפני ליף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully