וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "הצבעה שלא לליכוד תאפשר עליית השמאל"

פנחס וולף

6.1.2013 / 23:04

בכנס צעירים של הליכוד ביתנו בנמל תל אביב קרא ראש הממשלה לבחור במפלגת השלטון כדי להתמודד עם המהלכים האחרונים באופוזיציה: "מול איחוד השמאל צריך ליכוד ביתנו גדול"

צילום: מאל בן אוליאל, עריכה: יותם בן-דוד

לאחר אירוע הענק בבנייני האומה, קיימה היום (ראשון) מפלגת הליכוד-ביתנו מסיבה קטנה במעט - הרחק מההרים הירושלמים, בנמל תל אביב הרועש. קונספט האירוע השונה, "מסיבת צעירים", משך תומכי מפלגה רבים לאולם "רידינג 3", שם קיבלו אותם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרים וחברי כנסת.

בדברים שנשא באירוע התייחס נתניהו למגעים האחרונים בגוש השמאל בנוגע לאיחוד אפשרי או תיאום מהלכים לאחר יום הבחירות. לנוכח הירידה בסקרים וזליגת המנדטים למפלגות אחרות בימין אמר נתניהו כי "מול איחוד השמאל צריך ליכוד ביתנו גדול מאוד. זו הדרך היחידה להבטיח שממשלת הליכוד תמשיך להנהיג את המדינה. כל הצבעה אחרת מאפשרת אולי עליית ממשלת השמאל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"לא כל יום ראש הממשלה יכול לעלות על ג'ינס ולבוא לבלות בנמל תל אביב". נתניהו מסתחבק/מערכת וואלה, צילום מסך

האורחים שהגיעו לאירוע, שכאמור תוייג כמסיבה, הגיעו בלבוש ספורטיבי, ונתניהו עצמו היה לבוש בג'ינס וז'קט ללא עניבה. "לא כל יום ראש הממשלה יכול לעלות על ג'ינס ולבוא לבלות בנמל תל אביב. אני שמח לראות למעלה מאלף צעירים שבאו מכל הארץ", אמר. עם זאת, מחוץ לאולם התעוררה תרעומת כאשר למעלה מ-400 צעירים נותרו בחוץ בשל הגבלות הבטיחות ברישיון המקום.

יחד עם הליכודניקים הצעירים שנותרו בחוץ, אורגנה הפגנה קטנה בהשתתפות מספר אנשים, אשר מחו על מדיניותו הכלכלית של ראש הממשלה והפגיעה בשכבות החלשות. "ביבי רע לכולנו - ביבי טוב רק לעשירים", נכתב על השלטים, שנשאו סיסמא דומה לזו של מפלגת העבודה, אולם ללא סימני זיהוי אחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

העיתונות לא הורשתה להיכנס

האירוע נחשב להצלחה מבחינת מספר המשתתפים, ולדברי פעילים במפלגה הוא מהווה תיקון לכנס פעילים שנערך בנצרת עילית, שעורר מבוכה כאשר הגיעו אליו מעט משתתפים. בשל הוראות ועדת הבחירות המרכזית בנוגע לחוק התעמולה, צלמי העיתונות לא הורשו להיכנס ונאלצו להסתפק בהצהרה קצרה של ראש הממשלה. גם הצעירים שבתוך האולם נאלצו להסתפק בתצפית על נבחריהם, בניגוד לתכנון המקורי לפיו הם ירדו להתרועע עם הקהל, בשל הוראות הביטחון שמנעו זאת.

סגנית השר לענייני צעירים, גילה גמליאל, שארגנה את האירוע, אמרה כי "בחוץ היו רוחות אבל בפנים יש הוריקן, הוריקן של צעירים. בערב הזה יש אמירה חד משמעית של צעירות וצעירים שאומרים אנחנו עם הליכוד ביתנו, אנחנו רוצים עתיד בטוח". היא קראה לצעירים ולסטודנטים להתלכד סביב נתניהו ולהצביע לליכוד-ביתנו בבחירות.

לפניות לכתב פנחס וולף: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully