וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ניצלה נתוני משרד החינוך לפרסום קורס זומבה

6.1.2013 / 23:20

העובדת, שעסקה במקביל לעבודתה גם כמדריכת ספורט, שלחה בניגוד לנהלים הודעה למנהלי בתי ספר והציעה להעביר לתלמידיהם שיעורים. משרד החינוך: "נערוך בדיקה מקיפה בנושא"

עובדת משרד החינוך ניצלה את מאגר כתובות הדואר האלקטרוני אליו נחשפה במסגרת עבודתה, כדי לקדם את עבודתה השנייה כמדריכת זומבה – כך עולה ממסמכים שהגיעו לידי וואלה! חדשות. השימוש במאגרי מידע הנמצאים במשרדים ממשלתיים נועד למטרות המשרדים בלבד, וחל איסור על שימוש פרטי במידע שנאגר. על פי החשד, בדואר אלקטרוני שנשלח למנהלי בתי ספר למורים ברחבי הארץ, הציעה העובדת את שירותיה כמדריכת זומבה וכן העברת פעילויות לילדים במסגרת ימים מיוחדים, הפסקות פעילות או מערך שיעורים מובנה.

בהודעת הדואר האלקטרוני ששלחה בתפוצה רחבה נכתב: "למנהל/ת שלום רב, הזומבה הינו אורח חיים בריא בארצות הברית ובישראל והוא תפס תאוצה בשלוש השנים האחרונות. אני בין המדריכות הראשונות בארץ, בעלת ניסיון עשיר, ואני מעבירה אירועים בארץ ובחו"ל". העובדת הציעה למנהלי בתי הספר להעביר שיעורי זומבה לתלמידיהם "כמערך לשיעור בבית הספר, חד פעמי או קבוע, להופעות סוף שנה ואפילו כהפסקה פעילה". היא הוסיפה בהודעתה כי היא מוכנה להדריך את סגל המורים בבתי הספר במסגרת ימי הולדת, ימי גיבוש וספורט. "שיעור זומבה שעוצב במיוחד לילדים בגילאי ארבע עד 120, משלב לימוד וחזרה על צעדי בסיס במקצבים לטיניים ובינלאומיים שונים - סלסה, רגטון, היפ הופ, לימוד כוריאוגרפיה, משחקי תנועה ועוד", נכתב בהודעה, "45 דקות פעילות אירובי לילדים, כולם משתלבים ונהנים וגם עושים ספורט/פעילות אירובית ללא קושי. זמן שבו הילדים מתפרקים, נהנים ונטענים בהמון אנרגיות".

בחורות רוקדות זומבה. ShutterStock
העובדת הציעה למנהלים להעביר שיעורי זומבה לתלמידיהם/ShutterStock

לפני כחודשיים הורשעה העובדת על ידי נציבות שירות המדינה בעבירה על חוקי תקנות שירות המדינה (תקשי"ר), כיוון שעבדה כמדריכת זומבה ללא קבלת אישור לכך מהממונה עליה. בתביעה שהוגשה נגדה נכתב כי היא ידעה שהיא עובדת ללא אישור כיוון שסברה שתקבל אותו מהממונה עליה, אולם היא נענתה בשלילה. היא הורשעה בכך שעבדה באופן פרטי בכמה מקומות. ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי "נהלי המשרד אוסרים באופן גמור על שימוש במאגרי מידע לצרכים פרטיים. המשרד יערוך בדיקה מקיפה ויסודית בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully