וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מפיץ הודעות כוזבות בשם התנועה של לבני?

פנחס וולף

6.1.2013 / 15:01

הודעות אנונימיות שעושות שימוש בשם "התנועה" ומכפישות את ציפי לבני ועמיר פרץ מופצות באמצעות הדואר האלקטרוני ונשלחות גם לעיתונאים. "התנועה": נגיש היום תלונה למשטרה

תנועה מגונה נגד לבני: קמפיין אנונימי נגד "התנועה" בראשות ציפי לבני מתנהל באחרונה באמצעות שליחת הודעות דואר אלקטרוני שמתחזות להודעות מטעם המפלגה. הודעות כאלה נשלחו גם לעיתונאים, ורק בתחתיתן נאמר כי הן הופצו מטעם "התנועה המגונה בראשות ציפי לבני". הגורמים שעומדים מאחורי ההודעות סירבו להזדהות בפני וואלה! חדשות.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

יו"ר התנועה, ציפי לבני, נואמת בפורום מג'די 28.12.12. שלומי גבאי
תלונה למשטרה תוגש מטעמה. לבני/שלומי גבאי

עד היום ב"תנועה" עברו לסדר היום על הקמפיין נגד לבני, אך בכוונת המפלגה להגיש היום תלונה רשמית במשטרה. "תופעת הפצת ההודעות הכוזבות מטעם 'התנועה' אינה חדשה והחלה זמן קצר לאחר הכרזתה של לבני על הקמתה", נמסר מ"התנועה". "בעקבות הישנות המקרים, הוצאת הדיבה המכוונת והניסיון להטעות את הציבור בכוונתנו להגיש תלונה רשמית למשטרת ישראל בנושא".

הגורמים האנונימיים מפיצים גם באנרים שמופנים נגד עמיר פרץ, מספר 2 ברשימת "התנועה" לכנסת. על גבי הבאנרים מתנוססת תמונה של פרץ ומופיע הכיתוב: "גם עמיר פרץ יודע... שיום לאחר שלבני תפרוש, הוא ישתלט על התנועה! אין אדם בתנועה שמאמין שלבני תזכה. את לבני מניע רק האגו. היא בגדה בכל חבריה לדרך. תשאלו את אדטו. עם תשעה מנדטים היא בקושי תהיה שרת התיירות אצל ביבי. לכן, גם גדולי התומכים שלה יודעים שיום לאחר הבחירות... ציפי לבני תפרוש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באנרים הופנו גם נגד מספר 2 במפלגה. פרץ עם לבני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבאנר אחר נכתב: "תתחילו להתרגל... התנועה. בראשות עמיר פרץ. עם תשעה מנדטים לבני שוב תבגוד בשותפיה ותפרוש. מצנע יודע את זה, אדטו, חסון וטיבייב יודעים את זה. היחיד שמחכה לזה הוא עמיר פרץ. פרץ יודע שביום שאחרי, הוא יזכה בכל הקופה. הוא מינה את מקורביו למנגנון התנועה וסופר את הימים עד ש... ציפי לבני תפרוש".

לפני כחודש, הופצה לדואר האלקטרוני של הכתבים הפוליטיים מכתב אנונימי על ידי גורמים שקראו לעצמם "פורום פעילי התנועה". כמו עכשיו, גם אז הם סירבו לחשוף את זהותם, ולא מן הנמנע שמדובר באותם אנשים. "ציפי לבני, לצערנו התגלית לא כאלטרנטיבה לביבי אלא כתואמת ביבי", הם כתבו אז. "מול המצלמות את מדברת על ניקיון כפיים ובמחשכים פועלת כמו בימי ביתן 28 העליזים. כמו ביבי, גם את חזקה בדיבורים על תקווה ובהבטחות לשינוי, אבל במציאות – הצביעות אותה צביעות והקומבינה אותה קומבינה". עם זאת, באותה הודעה לא נעשה שימוש בשם "התנועה".

לקריאה נוספת:
לבני יזמה פגישה עם ראשי הגוש - יחימוביץ' נענתה בחיוב
הליכוד ביתנו: "לבני לא מסוגלת אפילו לתאם פגישה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully