וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הי, זאת שלי": יחימוביץ' משיקה קמפיין טלפוני

טל שלו

6.1.2013 / 13:14

מודעות תעמולה ושלטי חוצות של מפלגת העבודה יכללו מספרי טלפון, שאליהם ניתן יהיה להתקשר ולשמוע הסברים מיו"ר המפלגה על תכניותיה. האזינו לתכניתה להוזלת מחירי המזון

דוברות מפלגת העבודה

במפלגת העבודה מגבירים הילוך ומשיקים היום (ראשון) קמפיין חדש, במסגרתו המפלגה מבקשת לחשוף את הציבור לכמה שיותר עמדות ורעיונות שלה. "הי, זאת שלי. כך איישם את התכנית לכלכלה הוגנת", אומרת יחימוביץ' בקמפיין טלפוני שיקודם באמצעות מודעות ברשת ובשלטי חוצות. על המודעות והשלטים יתנוסס מספר טלפון שאליו יוכלו אזרחים להתקשר ולשמוע הקלטות שונות של יחימוביץ' מסבירה את עיקרי תכניתה הכלכלית.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"כך אוזיל את מחירי המזון". מתוך הקמפיין החדש של יחימוביץ'/מערכת וואלה, צילום מסך

לכל סוגייה חברתית-כלכלית יוקדש מספר טלפון שונה. בשלב הראשון יוצגו תכניותיה של יחימוביץ' להורדת יוקר המחיה, הוזלת מחירי המזון ורפורמה במיסוי. הכיתוב "כך אוזיל את מחירי המזון" יופיע על השלט, בצירוף מספר הטלפון שבאמצעותו ניתן לשמוע את הסברי יחימוביץ'. בעבודה סבורים כי בכך הם מוסיפים "עומק אידיאולוגי" לשלטי החוצות הקלאסיים, באמצעות שילוב מספר טלפון ספציפי לכל מסר, בו מרחיבה יחימוביץ? במידע קונקרטי.

הקמפיין החדש יושק על רקע הודעת יחימוביץ' כי לא תחבור לממשלה בראשות בנימין נתניהו ולמרות ניסיונות של יו"ר "התנועה" לתפוס בעלות על היוזמה לאיחוד בגוש המרכז-שמאל. הערב תקיים המפלגה אירוע מיוחד שבו היא תחשוף חלקים חדשים מהקמפיין, את אחד מסרטוני תעמולת הבחירות שישודרו בטלוויזיה החל מיום שלישי וכן את הקמפיין הטלפוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הלו, זאת שלי: יחימוביץ' מציגה את תוכניתה להורדת מחירי המזון. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
"הציבור באמת רוצה לדעת מה מציעים לו וצמא למידע". יחימוביץ'/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

גם במטה ההסברה של העבודה הביעו ציפייה שהקמפיין יצליח לחשוף חלק מתכניות במפלגה לעשרות אלפי מצביעים פוטנציאלים. "הציבור באמת רוצה לדעת מה מציעים לו וצמא למידע, ומערכת בחירות לא יכולה להיות מוכרעת רק על בסיס תדמיות וסיסמאות", אמרו במטה. "הישראלים רוצים באמת לדעת מה יש למנהיגים שלהם להציע".

לדברי ערן גפן, ראש מערך הפרסום של המפלגה, "בעבדה פורסמו מצע מפורט, התכנית לכלכלה הוגנת, מסמך המפרט את קווי התפישה המדינית-ביטחונית והתוכנית למלחמה בשחיתות. כשיש לך כל כך הרבה תוכן, ההרגשה היא שיש להשתמש ביותר מסיסמאות כדי להנגישו ולהפיץ אותו לציבור".

לקריאה נוספת:
לבני יזמה פגישה עם ראשי הגוש - יחימוביץ' נענתה בחיוב
יחימוביץ': התכנית הכלכלית של מפלגת העבודה
דעה: כלכלה הוגנת או כלכלת בחירות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully