וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזקי הסערה: כלי רכב שקעו בשלולית, אופנוען נפצע

שלושה נוסעים חולצו מרכב שהוצף בבת ים, אופנוען החליק בשומרון ונפצע קשה ובור נפער באמצע כביש ראשי בבני ברק. החדשות המעודדות יותר - בגזרת הכנרת

צילומי גולשים, עריכה: טל רזניק

מזג האוויר הסוער נותן את אותותיו: שלושה נוסעים חולצו הערב (שבת) לאחר שרכביהם נתקעו בתוך שלולית מים עמוקה ברחוב ירקוני פינת רחוב רזיאל בבת ים. שוטרים וכבאים הגיעו למקום וסייעו לנוסעים להתפנות, ורחוב ירקוני נסגר לתנועת כלי רכב. כמו כן, בור נפער הערב בכביש ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק לכיוון הרחובות סוקולוב ושבטי ישראל בעיר. עקב סכנה לנהגים נסגר הקטע המדובר ושוטרי מרחב דן מבצעים במקום הכוונה של התנועה. בנוסף, רוכב אופנוע כבן 20 נפצע באורח קשה לאחר שהחליק עם רכבו סמוך ליישוב ריחן שבשומרון והתנגש במשאית. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון והמשטרה החלה בחקירת המקרה.

בור נפער בדרך ז'בוטינסקי בבני ברק. ניב אהרונסון
בור נפער בכביש בבני ברק/ניב אהרונסון

חברת החשמל תגברה את צוותי השטח ברחבי הארץ ואת מרכזי השירות והמידע 103, הפועלים בכוננות מידית סביב השעון ובכל מקום בארץ. הציבור מתבקש להסיר או לחזק חפצים ואביזרים שעלולים להינתק ולהתעופף ברוח ולפגוע בתילי החשמל: תריסים שאינם מחוברים כראוי, מכסי מיכלים, קולטים ודוודים על הגג, אדניות, עציצים וכו'. בנוסף, בעקבות מזג האוויר הסוער, עלולים להיקרע חוטי חשמל ובחברת החשמל מדגישים כי אין לגעת או לגשת לחוטים קרועים עקב סכנת התחשמלות, ויש לדווח על כך מידית למרכז השירות של חברת החשמל 103 או למשטרה. "טיפים" של חברת החשמל בנושא בטיחות וחיסכון בצריכת החשמל יתפרסמו באתר האינטרנט של החברה ובעמוד הפייסבוק שלה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

יריית פתיחה לשבוע גשום וסוער

אך יש גם חדשות טובות. על פי נתוני השירות ההידרולוגי שברשות המים, כמות הגשם שהחל לרדת בצפון ובמרכז עמדה עד שעות אחר הצהריים על 20 מילימטרים, ומהווה רק יריית פתיחה לשבוע גשום וסוער. "חודש ינואר נפתח בצורה סוערת, לאחר שנובמבר ודצמבר הסתיימו כגשומים מהממוצע בצפון הארץ. הפעם נראה שגם מרכז הארץ לא יקופח ומקורות המים ייהנו מכמויות משקעים גדולות שיגבירו את הזרימה בנחלים, את שפיעת המעיינות ואת החלחול למאגרי מי התהום", נמסר מהשירות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים הקרובים - ימשיך להיות סוער/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, מפלס הכנרת השלים עד כה עלייה של 53 סנטימטרים שנמדדו מאז תחילת עונת הגשמים, והוא עומד כיום על רום של 211.87 מטרים. מרשות המים נמסר כי נתון זה צפוי לזנק במהלך השבוע באופן חד כתוצאה מהזרימות העזות הצפויות בנחלים המתנקזים לאגם. באשר לכמויות שירדו מאז אתמול - במצפה חורשים שבצפון נמדדו 10 מילימטרים של גשם ביממה האחרונה, בבית דגן נמדדו 5 מילימטרים כמו גם בירושלים ובבאר שבע. בחוות הבשור שבדרום נמדדו 7 מילימטרים.

בחרמון מחכים לשלג של ממש

בחרמון, הסגור כעת למבקרים, נערמו עד כה רק כמה סנטימטרים בודדים של שלג בחלקו העליון של האתר, ובחלקו התחתון לא נערם שלג כלל. מנכ"ל אתר החרמון, שאול אוחנה, סיפר לוואלה! חדשות כי מזג אוויר אכן היה סוער, וכלל רוחות עזות וערפל כבד. לדבריו, בשעות בוקר שבת המוקדמות החל לרדת שלג מלווה בגשם, וכעת מחכים למזג אוויר סוער שבו יירד שלג והאתר ייפתח למבקרים כרגיל.

שלג באתר החרמון, דצמבר 2012. משה אסרף, ג'יליס
סנטימטרים בודדים בלבד נערמו בחלק העליון של אתר החרמון/ג'יליס, משה אסרף

מחר ימשיך לרדת גשם לפרקים, מלווה בסופות רעמים בודדות וברוחות חזקות, בעיקר בצפון הארץ ובמישור החוף. קים חשש להצפות במישור החוף הצפוני. בחרמון יירד שלג. בדרום הארץ ישרור אובך וייתכנו סופות חול מקומיות. בלילה הגשם צפוי להתחזק, וביום שני ייעשה גשום ברוב אזורי הארץ. גם ביום שלישי צפוי להיות גשם וקר מהרגיל בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully