וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילת שקד נבחרה למוסדות הליכוד רק לפני שנה

פנחס וולף

3.1.2013 / 21:52

מבדיקת וואלה! חדשות עולה כי המועמדת מספר 5 ברשימת הבית היהודי התמודדה ונבחרה לוועידת הליכוד בינואר האחרון, ועל פי דיווחים גם שקלה להתמודד ברשימתה. "עזבה כמו אלפים"

מספר 5 ברשימת הבית היהודי ואחת המתמודדות הבולטות ביותר במפלגה, איילת שקד, נבחרה לפני רק פחות משנה כחברה במוסדות הליכוד - כך עולה מבדיקת וואלה! חדשות. שקד, שהייתה בעבר מנהלת לשכתו של בנימין נתניהו, יצאה לאחרונה נגד מפלגת השלטון כשאמרה כי "הליכוד לא יכול לשמור על נתניהו". אולם נראה כי בעבר הלא רחוק, חשבה עמיתתו של נפתלי בנט אחרת - לפני פחות משנה, ב-31 בינואר 2012, שקד התמודדה ואף נבחרה לוועידת הליכוד, דרך סניף קרית ארבע, שם קיבלה 55 קולות. היא התמודדה גם למועצת סניף צפון מזרח תל אביב, ונבחרה גם שם.

זאת ועוד: פעילי שטח בליכוד סיפרו הערב (חמישי) כי שקד אף התייעצה עם מספר פעילים בשאלה אם להתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת, דרך המשבצת המשוריינת למחוז תל אביב - מקום שהפך להיות להיות לא ריאלי.

פריימריז מפלגת הבית היהודי, נובמבר 2012. נמרוד סונדרס
שקלה להתמודד לכנסת דרך הליכוד - והיום מקום חמישי בבית היהודי/נמרוד סונדרס

ההצטרפות למוסדות הליכוד - לפני פחות משנה - מעלה את השאלה כיצד שינתה שקד גישה והחליטה להתמודד במפלגה אחרת. בראיון לשבועון הדתי "עולם קטן" לפני מספר שבועות, הביעה ביקורת על עמדותיו של ראש הממשלה וציינה כי, "למדנו מההיכרות הקרובה שלנו עם נתניהו, ומהשנים האחרונות, שנתניהו צריך מפלגה חזקה לימינו שתהווה איום אלקטורלי עליו וכך תהיה מעין עמוד שדרה שלו. בסופו של דבר, בנושאים אסטרטגיים גדולים כמו ההקפאה או נאום בר-אילן, הוא לא באמת מתחשב בדעותיהם של מי שנמצאים במפלגתו, אלא ביציבות הקואליציונית".

משה קלוגהפט, מנהל הקמפיין של הבית היהודי, מסר בתגובה כי, "איילת שקד, כמו עשרות אלפי ליכודניקים אחרים, עזבה את הליכוד אל המפלגה היחידה שמתנגדת להקמת מדינה פלסטינית – הבית היהודי. מצד שני, אנחנו סומכים על הליכוד שישכנע גם את אלה שנותרו לעבור לבית היהודי. נשתדל לא להפריע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully