וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מרצ גאה לחתן זוגות חד-מיניים

3.1.2013 / 17:00

במחאה על דברי מספר 4 ברשימת הבית היהודי לוואלה! חדשות, לפיהם נישואים בין בני אותו מין הם "מתכון לחיסול העם היהודי", קיימה מפלגת השמאל טקס סמלי ליד הרבנות בת"א

עריכה: טל רזניק

גאווה במחאה על דעה קדומה: מפלגת מרצ קיימה היום (חמישי) מול בית הדין הרבני בתל-אביב "חתונה" אזרחית של בני זוג מאותו מין. ה"חתונה", שהייתה סמלית בלבד ואין לה תוקף חוקי, נערכה במחאה על דברי הרב אלי בן-דהן, מספר ארבע ברשימת הבית היהודי, לוואלה! חדשות לפיהם נישואים חד-מיניים הם "מתכון לחיסול העם היהודי".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

טקס נישואים אזרחי של מרצ, ינואר 2013. בן קלמר
חתונה ברחבת הרבנות, היום/בן קלמר

חבר הכנסת ניצן הורוביץ, מספר שלוש ברשימת מרצ לכנסת, הוא זה שניהל את הטקס האזרחי. לדבריו, "אלפי זוגות בישראל עושים מדי שנה את מה שאנחנו עושים כאן – זוגות שלא יכולים או לא רוצים להינשא באמצעות הממסד הכופה של הרבנות, כי אין בישראל נישואים אזרחיים. אין נישואין של בני זוג מאותו מין, אין חופש בחירה בנישואים".

הורוביץ הוסיף, כי "ממאות אלפי אזרחים ישראלים נשללת הזכות הבסיסית הזו. הם נאלצים לנסוע לחו"ל, להוציא אלפי דולרים, להסתבך בבעיות משפטיות, לעמוד מול טרטור של הפקידים של אלי ישי, ובסוף עוד יש מי שברוב חוצפתו מאשים אותנו שאנחנו 'מחסלים את העם היהודי' – כמו אנשים ברשימות ימין מסוימות. מי שעושה זאת, מי שמרחיק מהיהדות, אלה אותם אנשים שמתבטאים בצורה כזו, אנשים שמפיצים שנאה ורוע".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מרצ "חיתנה" זוגות חד מיניים: "ישראל כמו אירן". אבי כהן
"עשינו פה חתונה סמלית שהייתה הצהרה פוליטית". זנדברג, מועמדת במקום ה-6 במרצ עם "כלתה"/אבי כהן

ב"חתונה" ההמונית נטלו חלק גם הטרוסקסואלים ש"נישאו" לחבריהם. מעברו השני של הכביש עמדו אנשי הרבנות וצפו במתרחש, אולם במקום לא נרשמו עימותים בין הצדדים.

תמי זנדברג, מספר שש ברשימת מרצ לכנסת, התחתנה אף היא באופן סמלי עם אישה. "עשינו פה חתונה סמלית שהייתה הצהרה פוליטית", היא הסבירה. לדבריה, זו הייתה דרך להביע את תמיכתן "בנישואים אזרחיים ובגירושין אזרחיים בישראל, שהם דבר כל כך פשוט שקיים בכל מדינות העולם, מלבד ישראל ואירן".

לקריאה נוספת:
מספר 4 של בנט: 'נישואים חד-מיניים - מתכון לחיסול העם"
זעם על דברי בן-דהן: "נחשף פרצוף הבית הלאומני"
על מדרגות הרבנות: מרצ תחתן זוגות חד מיניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully