וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המ"כית: "היא שומעת ומגיבה, ותצא מזה"

שלומי גבאי

3.1.2013 / 9:11

שיפור קל חל במצבה של מ"כית הטירונות שנפגעה אתמול במהלך תאונת אימונים ושבה להכרתה. אחת מחברותיה סיפרה: "היא מגיבה ומזיזה את הידיים. היא חזקה ואמיצה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

בבית החולים הלל יפה בחדרה עדיין מאושפזת מ"כית בטירונות המשטרה הצבאית, בת 20, שנפגעה אתמול מקליעים שנורו לעברה בשוגג במהלך מטווח בבסיס ליד בית-ליד. מבית החולים נמסר כי שיפור קל חל במצבה של החיילת, היא שבה להכרתה, ובעוד שמצבה מוגדר עדיין בינוני עד קשה, לא נשקפת סכנה לחייה. היא מאושפזת כעת במחלקה לטיפול נמרץ כללי בבית החולים.

עשרות חבריה ליחידה פוקדים את מיטתה. גם קצינים בכירים מהמשטרה הצבאית ומחיל הרפואה הגיעו לבית החולים, כדי לחזק את החיילת הצעירה ואת משפחתה. אחת מחברותיה, שביקשה להישאר בעילום שם, סיפרה לוואלה! חדשות: "היא מגיבה, היא שומעת, היא מזיזה את הידיים. היא בחורה חזקה ואמיצה, ואנחנו בטוחים שהיא תצא מזה".

קציני צה"ל מגיעים לבקר את החיילת נעמה יהל, הבוקר בהלל יפה. ינואר 2013. שלומי גבאי
מגיעים לבקר את החיילת בבית החולים, הבוקר/שלומי גבאי

אתמול נפגעה החיילת באורח קשה במטווח טירונים של המשטרה הצבאית בשרון. מתחקיר ראשוני עולה כי כיתת החיילים נערכה למטווח לאחר שהוקראו הוראות הבטיחות, ולפתע ירתה אחת החיילות שלושה כדורים במצב אוטומט ובניגוד לנהלים והשליכה את הנשק בבהלה. מפקדת הכיתה נפגעה בחזה וברגל והתמוטטה. עם הגיעה לבית החולים, היא נותחה, וכאמור מאז השתפר מצבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully