וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב מבאר שבע הורשע בביצוע מעשים מגונים בבן 17

רמי שני

1.1.2013 / 19:06

הרב שמואל נחימובסקי, פעיל תנועת חב"ד בעיר, הודה כי ביצע את המעשים בנער, אך טען במשפט כי במעשיו לא היה אופי מיני. הוא הורשע גם כי הסיע את הנער כשהיה שיכור

בית משפט השלום בבאר שבע הרשיע היום (שלישי) את הרב שמואל נחימובסקי, פעיל תנועת חב"ד בעיר, במעשים מגונים בנער בן 17 והטרדה מינית, ובנוסף בנהיגה תחת השפעת אלכוהול. הרב הודה בעבירות המיוחסות לו. מכתב האישום שהוגש נגד נחימובסקי עולה כי באפריל 2008 הוא פגש בנער שאת אביו הכיר מפעילותו בשכונת המגורים של הנער. נחימובסקי הציע לו להסיעו לביתו, והנער נסע עמו במכונית. במהלך הנסיעה הוא שוחח עמו על נושאים בעלי אופי מיני, ולמרות ההתנגדות שהביע בפניו, נחימובסקי הניח את ידו על הרגל של הנער. בתלונה שהגיש הנער נגד הרב לאחר המקרה, הוא טען כי נחימובסקי מנע ממנו לצאת מהמכונית ואף דרש ממנו לחשוף את איבר מינו בפניו, אך התביעה לא הצליחה להוכיח זאת במהלך המשפט. הנער טען בנוסף כי פעילים מתנועת חב"ד הגיעו לביתו והסבירו לו כי נחימובסקי לא התכוון לתקוף אותו.

לקרב את הנער לדעת

במהלך הדיונים בבית המשפט נחימובסקי טען כי הוא ניסה לקרב את הנער לעולם הדת, ומעשיו לא היו על רקע מיני. השופט אור אדם ציין בהחלטתו להרשיע את נחימובסקי כי הוא נסמך על הפסיקה בעניינו של נשיא המדינה לשעבר, משה קצב, שהורשע במעשי אונס. "בעניין משה קצב נקבע לגבי חיבוק יום הולדת, כי במעשה החיבוק והנחת ראשו על צוואר המתלוננת, כמי שמבקש להריח אותה, עבר המערער (קצב) על הרכיב ההתנהגותי במעשה העבירה", כתב השופט בפסק הדין, והוסיף כי "אין מדובר במעשה תמים נטול גוון מיני, אלא מדובר בחיבוק שנעשה לצורך גירוי מיני". השופט ציין לחומרה את היקף העבירות של נחימובסקי ונימק את החלטתו להרשיע את הרב גם בעבירה של נהיגה בשכרות על סמך עדות הנער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully