וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלוננת נגד מרדכי: מקורביו מפעילים לחצים עלי ועל משפחתי

25.10.2000 / 20:27

לדבריה, המקורבים ביקשו ממנה "לרחם על השר" והזהירו כי לא יאפשרו לה להמשיך בפעילות פוליטית; מרדכי הגיש היום את כתב ההגנה בו הוא מכחיש את שורת עבירות המין בהן הוא מואשם; טוען: כל המעשים התרחשו בהסכמה


בחודשים האחרונים הופעל לחץ על אחת המתלוננות נגד יצחק מרדכי, המואשם בשורה של עבירות מין. המתלוננת, שידועה בתקשורת בתור "הפעילה הפוליטית", סיפרה לערוץ 2 שלחצים מופעלים עליה ועל בעלה, וגם על שני ידידים שלהם. היא סיפרה שמקורבי מרדכי פנו אליה, וביקשו ממנה לרחם על השר, לדבריה. בהמשך איימו עליה שירחיקו אותה מכל פעילות פוליטית.

מרדכי הגיש היום לבית משפט השלום בירושלים כתב הגנה, בו הוא כופר בכל האישומים המיוחסים לו.

מרדכי מואשם בתקיפה, הטרדה מינית וביצוע מעשים מגונים בשלוש נשים, ששירתו תחתיו בעת שכיהן כאלוף פיקוד צפון, שר הביטחון ושר התחבורה.

משפטו של מרדכי אמור להיפתח בשבוע הבא ב-31 באוקטובר, בפני הרכב של שלושה שופטים, שבראשו יעמוד סגן נשיא בית משפט השלום בירושלים, יעקב צבן.

טוען כי התגפפו בהסכמה

באישום הראשון, המייחס לו מעשים מגונים בחיילת ששירתה תחת פיקודו, טוען מרדכי להתיישנות חלק מהעבירות, שלטענתו לא בוצעו כלל. על פי האישום, התלוננה פקידת לשכתו דאז של מרדכי כי הוא ביצע בה מעשה מגונה תחת איומים ואף השליך אותה מרכבו בצד הדרך. מרדכי טוען כי לא הפעיל נגד החיילת כוח פיזי, וגם אם נגע בה, הפסיק זאת מייד משהביעה את חוסר שביעות רצונה מכך.

באישום השני, בו מיוחסים למרדכי מעשים מגונים שביצע באשה שהיה מיודד עימה, טוען עורך דינו כי הם התגפפו בהסכמה.

מרדכי מכחיש גם את האישום השלישי, המייחס לו תקיפה מינית של עובדת משרד התחבורה. השר לשעבר רומז לכך שנזף בעובדת באותו היום, דבר שגרם לה לחוש נסערת. החקירה נגד מרדכי נפתחה בעקבות מקרה זה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully