וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערה שירקה על טיבי: "פושע שכל יום יורק עלינו"

יהושע בריינר

31.12.2012 / 16:40

בעקבות הסערה שחוללה אמש בת ה-17, כאשר ירקה לעברו של ח"כ אחמד טיבי במהלך פאנל בחירות באוניברסיטת בר-אילן, היא זומנה לחקירה במשטרה. הנערה: "טיבי ניפח את האירוע"

צילום: סרטון חובבים, עריכה: יותם בן-דוד

"אחמד טיבי הוא הפושע בכך שכל יום הוא יורק עלינו, הוא זה שעובר על החוק ומסית לרצח יהודים", כך אמרה לוואלה! חדשות הצעירה בת ה-17 שירקה אמש (ראשון) לעברו של ח"כ טיבי (רע"מ-תע"ל) במהלך פאנל בחירות באוניברסיטת בר-אילן. הצעירה, תושבת אזור גוש דן, הודתה כי ירקה לעברו של טיבי, אך אמרה כי לא פגעה בו. "אחמד טיבי מסית לרצח יהודים, וגם אתמול בפאנל התבטא בצורה פרובוקטיבית ואמר שליהודים אין זכות על הארץ וקילל את הרב כהנא".

כל הדיווחים, הפרשנויות והדעות - וואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ח"כ אלדד וח"כ טיבי בפאנל הבחירות באוניברסיטת בר-אילן, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריה, "האיש הזה, שקורא לחיילים רוצחים, הוא ביזיון, וזה ביזיון שאדם כזה יושב בכנסת ומוזמן לאוניברסיטאות בישראל". עוד אמרה הצעירה כי "טיבי ניפח את האירוע לצורכי תעמולה". לדבריה, "אחמד טיבי עובר כל יום על החוק וידיו מגואלות בדם של יהודים". יצוין כי הצעירה זומנה היום על ידי המשטרה לחקירה, והצהירה כי בכוונתה "להתייצב בתחנת המשטרה".

האירוע התרחש במהלך פאנל פוליטי שבו השתתפו ח"כ אריה אלדד (עוצמה לישראל) וח"כ טיבי. לאחר שירקה הצעירה לעברו של טיבי, תפסו כוחות אבטחה שנמצאו במקום את הצעירה - שאינה סטודנטית – וקראו לשוטרים, ואלה רשמו לה תלונה רשמית. לאורך העימות התלהטו הרוחות, וצעקות נשמעו באולם. הצופים הפריעו לדבריו של טיבי כששרו "עם ישראל חי", וסטודנט ערבי הוצא בכוח מאולם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מהומה בעימות סוער בין ח"כ טיבי ואלדד.
סטודנטים במהלך העימות באולם באוניברסיטת בר-אילן, אמש

במהלך העימות, שנערך ביוזמת אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בר אילן, כינה ח"כ טיבי את ההתנחלויות "גוף סרטני שיש להוציא אותו" וזכה לקריאות נגדיות מהקהל, ובהן "טייבה זאת התנחלות". בתגובה ענה טיבי כי "אנחנו מלח הארץ, בעלי הארץ ולא שדדנו קרקעות מאף אחד. אנחנו אוכלוסייה ילידה וטייבה ויפו היא המולדת". ח"כ אלדד טען במהלך העימות כי "ח"כ טיבי תומך בהתנגדות - כלומר בפיגועים נגד ישראל".

אמש מסר ח"כ טיבי בתגובה לאירוע: "לא אחשוש ולא ארתע. אגיע לכל מקום, גם אם יהיו שם כהניסטים וגזענים ימנים. אשמיע את דבריי ודברי הציבור הערבי בראש מורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully