וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפגינו על האונס בתל אביב: "נוציא את סדום מהדרום"

יהושע בריינר וטל שלו

31.12.2012 / 11:15

אונס הקשישה בדרום תל אביב הוביל את תנועת עוצמה לישראל לארגן הערב הפגנה באזור, שם יקראו לגירושם של כלל המסתננים באזור. ח"כ מיכאל בן ארי: "בואו נגן על הסבתא שלנו"

בעקבות אונס הקשישה בת ה-83 על ידי אריתראי בדרום תל אביב, מתכוונת תנועת הימין עוצמה לישראל לקיים הערב (שני) הפגנה באזור התחנה המרכזית החדשה בתל אביב, ולקרוא לגירושם של כלל המסתננים באזור. שיירת רכבים תצא בקרוב מלשכתו של אחד מראשי המפלגה, ח"כ מיכאל בן ארי, לכיוון שכונת התקווה, מהם יקרא כרוז לתושבים להגיע להפגנה, שכותרתה תהיה "מפוצצים את השתיקה".

"השכונות נכבשו על ידי מסתננים והחיים הפכו לגיהנום", אמר ח"כ בן ארי. "אונס של קשישה בת 83 במשך שלוש שעות היה צריך לזעזע את המדינה. מוציאים את סדום מדרום תל אביב ומחזירים אותו לאפריקה. כשאין משטרה וכשאין שלטון רק אנחנו נעצור את האונס הבא. בואו נגן על הסבתא שלנו, על הילדים שלנו, על הנשים ועל השכונות שלנו", הוסיף. יצוין כי במשטרה צפויים להיערך בכוחות גדולים לקראת ההפגנה מחשש להפרות סדר ולפגיעה בנתינים הזרים באזור.

"מקרה מזעזע הממחיש את אובדן הביטחון האישי"

שר הפנים, אלי ישי, התייחס גם הוא למעצר האזרח האריתראי בחשד לאונס הקשישה וקרא למשרדי החוץ והמשפטים לאפשר לו להחזיר את מסתנני אריתריאה וצפון סודן לארצם. "האונס הינו עוד מקרה מזעזע הממחיש את אובדן הביטחון האישי של אזרחי ישראל באזורי ריכוז המסתננים", אמר ישי. "אני קורא למשרדי החוץ והמשפטים להעביר לידי בהקדם את חוות הדעת המקצועית שתאפשר לי החזרתם של המסתננים לארצם".

לדברי ישי, "סיום בניית הגדר, הקמת מתקני השהייה המשמשים כתחנת ביניים למסתננים בדרכם לארצם והעברת החוק המאפשר הכנסתם של המסתננים לכלא, צעדים שקודמו על ידי משרד הפנים בראשותי ובברכתו של ראש הממשלה, לא יוכלו לבדם, ללא חוות הדעת המקצועית, לקיים את המשימה אליה יצאתי, עצירת זרם המסתננים, השבתם לארצם והחזרת הארץ לאזרחיה".

יצוין כי משרד החוץ והמשפטים מתנגדים בתוקף לגירוש לסודן, עמה ישראל אינה מקיימת קשרים דיפלומטיים, ואריתריאה, בשל אמנות בינלאומית עליהן ישראל חתומה בנוגע לזכויות פליטים באזורי מלחמה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully