וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם: "השד העדתי נמצא במוח של הש"סניקים"

30.12.2012 / 14:33

יו"ר מפלגת "עם שלם" תוקף את מפלגתו לשעבר בעקבות דברי אריה דרעי לפיהם רשימת הליכוד ביתנו מייצגת "רוסים ולבנים". לטענת אמסלם, "דרעי עשה מספיק בושות. זה טירוף"

הרב חיים אמסלם נגד השד העדתי: יו"ר מפלגת "עם שלם" מתח היום (ראשון) ביקורת על ש"ס, בעקבות דברי אריה דרעי לפיהם רשימת הליכוד ביתנו מייצגת "רוסים ולבנים". דרעי אמנם התנצל בינתיים על דבריו, אך במסגרת "שבוע בחירות" שארגנה אגודת הסטודנטים במרכז הבינתחומי בהרצליה, הצהיר אמסלם: "אריה דרעי עשה מספיק בושות. זה טירוף. השד העדתי נמצא במוח של הש"סניקים. אמירותיהם הן בבחינת גזענות, אני אגיד לש"ס - המוח שלכם כל כך קטן שאני מכבד אותו, אך כן מותר לי לחלוק עליו. זו הדיקטטורה במיטבה".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

הדלקת נר שביעי בבית משפחת מרגוליס בבית שמש, דצמבר 2011. עומר מירון
אמסלם/עומר מירון

אמסלם המשיך במתקפה על ש"ס ואמר: "ביבי מאס בלפיתה של ש"ס. הם מרגיזים יותר מאגודת ישראל. אני משוכנע שביבי מייחל שאני אביא יותר מנדטים, ואז הוא יצטרך אותם פחות". יו"ר "עם שלם" גם לא חסך את שבט לשונו מסביבתו של הרב עובדיה יוסף. לדבריו, "ש"ס אימצו את המודל הקיצוני ביותר של העולם הליטאי. הרב מנותק מהמצוקה של הפריפריה, מובילים אותו. הקבוצה שסביבו מספסרת אותו – תעשיית הכשרות, הג'ובים. הרב לא מודע לכך ולא בטוח שהוא מסכים לכך. אני מפריד בין הכבוד שאני רוחש לו לבין המניפולציות שעושים עליו. סביבתו מושחתת ומונעת מעניינים אישיים".

באשר לגיוס חרדים, אמסלם הבהיר כי "כולם צריכים לשרת. לימוד תורה - למי שמוכשר לכך, למי שבסופו של יום יהיה ברבנות. לא כל אחד בנוי לכך. גם החרדים יודעים שלא כולם לומדים כמו שצריך. המתמידים, המוכשרים - אני רוצה שילמדו, זה לא אסון. אנו מדינת העם היהודי. כל היתר צריכים לתת תרומתם למדינה כפי שהמדינה חפצה. אפשר להתאים את הצבא, יש שירות לאומי. בואו נשקלל כמה עולה תרומה של צעיר בשירות לאומי – תשלם את זה למדינה. לא יכול להימשך מצב שקבוצה גדולה תמשיך לשרת ולהרגיש שהיא פראיירית לקבוצה אחרת".

יו"ר "עם שלם" אף התייחס לסוגייה של נישואים אזרחיים. "אני תומך בפתרון ללא מעט שאין להם פתרון ברבנות – ברית זוגיות, נישואים אזרחים בצורה מסוימת", אמר אמסלם. "אני רוצה לשמור על מוסד הרבנות, לא רוצה לפרק הכל".

לקריאה נוספת:
אמסלם תוקף: "משרד הדתות מסריח, ש"ס מפלגת סעד"
אמסלם משיב על השאלון של וואלה! בחירות
דרעי תוקף: הליכוד ביתנו - מפלגה של רוסים ולבנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully