וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל נהרג מקריסת משטח ברזל במפעל בשדרות

רמי שני

30.12.2012 / 11:58

מחקירה ראשונית עולה כי הפועל נמחץ למוות בעת שעסק בתיקון מכונה במפעל לייצור כבלי תקשורת. המשטרה בוחנת האם המשטח הונח באופן בטיחותי. מד"א קבע את מותו במקום

פועל במפעל סינרג'י שבאזור התעשייה בשדרות נמחץ הבוקר (ראשון) למוות מנפילת משטח ברזל על גופו. צוות מגן דוד אדום ממרחב לכיש שהוזעק למקום ניסה לחלץ את הפועל, בן 60, בסיוע עובדי המפעל, במשך זמן רב. מותו נקבע במקום. נסיבות התאונה נחקרות על ידי המשטרה בשיתוף נציגי משרד התמ"ת. מדובר במפעל העוסק בייצור כבלי תקשורת.

מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי הפועל נפגע מהמשטח בעת שטיפל במכונת ייצור גדולה. הוא עסק בתיקון אחד מחלקי המכונה בעת שהמשטח, שהוצב מעל המתחם שבו הוא שהה, נפל עליו מסיבה לא ברורה. "הוא נלכד תחת משקל רב מאוד של ברזל", סיפר הפרמדיק אבי טייגר, שהוזעק לטפל בפועל. לדבריו, "פעולות החילוץ נמשכו זמן רב. הגופה תילקח לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, לקביעת נסיבות המוות", הוסיף הפרמדיק. חלק מחקירת התאונה מתמקד באופן שבו הוחזק משטח הברזל שהתמוטט, טרם הנפילה. חוקרי המשטרה ומשרד התמ"ת בוחנים האם המשטח היה מעוגן בצורה בטיחותית וכן האם הוא הונח במקום המתאים.

ביום שישי שעבר נהרג פועל זר, בן 40, באתר בנייה בכפר סבא, מפגיעת משטח ברזל גדול שקרס עליו. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע באיש פעולות החייאה אך נאלץ לקבוע את מותו. לפני כשבוע נפצע באורח קשה פועל בניין, בן 20, בתאונת עבודה באתר בנייה ברחוב יצחק שדה בנהריה. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים בעיר עם פגיעה רב-מערכתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully