וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה: לא תהיה לנתניהו קואליציה בלעדינו

30.12.2012 / 8:34

מנהיגה הרוחני של ש"ס קרא לאברכים להתגייס למען המפלגה במערכת הבחירות: "שיקומו מהתורה שלהם וילכו מבית לבית להשפיע. אז יהיו לנו הרבה מנדטים ונוכל להכתיב להם"

"כמה שנהיה יותר מנדטים, נוכל להכפיף את ראש הממשלה. לא תהיה לו קואליציה בלעדינו" - כך הצהיר אמש (שבת) הרב עובדיה יוסף, נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס. במסגרת הדרשה השבועית שלו בירושלים קרא הרב לאברכים להתגייס למען ש"ס במערכת הבחירות לכנסת. בגלי צה"ל צוטט הרב כמי שאמר: "אני פונה לאברכים שיקומו מהתורה שלהם וילכו מבית לבית להשפיע. אז יהיו לנו הרבה מנדטים ונוכל להכתיב להם. לא ניכנס לממשלה בלי כך וכך".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

כנס בחירות ש"ס, נובמבר 2012. עומר מירון
"כמה שנהיה יותר מנדטים, נוכל להכפיף את ראש הממשלה". הרב יוסף/עומר מירון

דברי הרב יוסף נאמרו על רקע חילופי דברים בימים האחרונים בין ראשי הליכוד ביתנו לבין בכירי ש"ס. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצהיר כי תיק השיכון יהיה בידי הליכוד ביתנו בממשלה הבאה, ואילו אביגדור ליברמן הבהיר שמפלגתו דורשת גם את תיק הפנים. בתגובה לכך אמר אריה דרעי, מספר 2 בש"ס, כי רשימת הליכוד ביתנו מייצגת "רוסים ולבנים".

ביום שישי התנצל דרעי על אמירתו. בראיון ל"גלי ישראל" אמר דרעי כי לא נהוג, אבל אני אעשה את זה עכשיו. אני מתנצל התנצלות מוחלטת. זו הייתה טעות אדירה הביטוי הזה 'רוסים לבנים'. לצערי, אתמול בלחץ של העימות תיקנתי פה ושם ולא שמתי לב לביטוי הזה. אני מתנצל. זה לא הסגנון שלי. מעולם לא דיברתי כך. הם אחים שלי".

במקביל, שר הפנים, אלי ישי, הכחיש בראיון לוואלה! דיווחים לפיהם ש"ס עשויה לשקול המלצה על יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' להרכבת הממשלה הבאה. לדבריו, "ש"ס תתמוך בנתניהו, אין שום שיקול כזה". גם דרעי הבהיר כי מפלגתו תתמוך בראש הממשלה המכהן. "נתניהו הוא המועמד שלנו לראשות ממשלה, כיוון שמי שהכתיר אותו לראשות הממשלה, הם שלי וציפי ולפיד. ברגע שהם לא התאחדו ולא הקימו גוש, הם הפסידו את ראשות הממשלה", אמר דרעי.

לקריאה נוספת:
אלי ישי לוואלה!: "אין התלבטות, נתמוך בנתניהו"
דרעי תוקף: הליכוד ביתנו - מפלגה של רוסים ולבנים
בש"ס מתגאים בגירוש הזרים ודורשים את האוצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully