וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה מציגה: "ביבי הפראייר, כך תפיק אירוע בזול"

טל שלו

28.12.2012 / 12:06

מפלגת העבודה לא חסכה ביקורת ופרסמה סרטון ציני ומלגלג שמסביר "כיצד להפיק אירוע במאה אלף שקלים", על רקע השקת קמפיין הליכוד באירוע שעלותו נאמדה ב-700 אלף שקלים

צילום: סרטון שהועלה לרשת

במפלגת העבודה לא מפספסים הזדמנות ללגלג על הליכוד ביתנו, והסיבה הפעם: הדיווחים לפיהם עלויות אירוע השקת הקמפיין של הרשימה המאוחדת השבוע הגיעו לכ-700 אלף שקלים. הבוקר (שישי) שחררה העבודה סרטון חדש, תחת הכותרת "ביבי - יצאת פראייר", בו מפיק האירועים הוותיק של מפלגת העבודה, דני אזולאי, מסביר כיצד מפיקים אירוע זהה לחלוטין לאירוע השקת קמפיין הליכוד בסכום נמוך פי שבעה.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה להפיק אירוע ב-700 אלף כשאפשר רק ב-100? נתניהו בהשקת קמפיין הליכוד בבנייני האומה, השבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שלום לך בנימין נתניהו", פותח אזולאי, שמפיק אירועים עבור העבודה כבר כ-30 שנה, את הסרטון. "מימיי לא הגעתי לסכומים שמגיעים ל-700 אלף שקל". אזולאי מציג בסרטון הצעת מחיר משלו לעלויות האירוע - דמי שכירות עבור בנייני האומה- 40 אלף שקלים, הגברה ותאורה- 25 אלף שקלים, הסעות- 20 אלף שקלים, אבטחה- 15 אלף שקלים; סך הכל העלויות בהצעתו של אזולאי מגיע לכדי 100 אלף שקלים. בסרטון, משווה אזולאי בין עלויות ההפקה של אירוע הליכוד לאירוע שנערך בארה"ב במדיסון סקוור גארדן - "עם הופעה של ריהאנה, הגברה של מדונה והסעות בלימוזינות" - וחותם את הסרטון באמירה "ביבי, יצאת פראייר!".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם ריהאנה זה היה יוצא יותר זול. נתניהו ושרית חדד בהשקת הקמפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת פחות מחודש לבחירות, השיקו השבוע אנשי הליכוד-ביתנו את קמפיין הבחירות בכנס ענק שהתקיים בבנייני האומה, בהשתתפות ראש הממשלה ומספר 2 ברשימה, אביגדור ליברמן, וכן כל שרי וחברי הכנסת של שתי המפלגות. אתמול דווח כי עלויות האירוע, שנמשך כשעתיים בלבד, הגיעו עד לכ-700 אלף שקל מתוך התקציב המשותף לשתי המפלגות. הכסף שימש בין היתר להשכרת האולם, סוג הבמה, אבטחת המקום, בלונים ושילוט, להפקת סרטונים שהוקרנו במהלכו, להנחייתו של הזמר דודו פישר, ולהופעתה בת שני השירים של הזמרת שרית חדד שעלתה כ-75-80 אלף שקל.

בליכוד ביתנו טענו כי עלויות הכנס הגבוהות נבעו ממספר המשתתפים הגדול - פעילי שתי המפלגות המאוחדות, שרים וחברי כנסת, ובעיקר מדרישות השב"כ, הקובע את רמת אבטחת האירוע, סוג האולם, סוג הבמה ופרטים אחרים הנדרשים לצורך אבטחת ראש הממשלה והשרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully