וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת בחירות: הפוליטיקאים יוצאים לחגוג

26.12.2012 / 21:00

חברי כנסת ומתמודדים נוספים בבחירות צפויים להשתתף הערב במסיבה במועדון בתל אביב במטרה "לחגוג את הדמוקרטיה". אחד המארגנים: "מי שלא יגיע – יבלוט בהיעדרו"

בעוד פחות מחודש הם יתמודדו ראש בראש בבחירות לכנסת, אבל הערב (רביעי) ישתתפו פוליטיקאים מובילים במסיבה במועדון בתל אביב. המטרה: "לחגוג את הדמוקרטיה". בין הפוליטיקאים שהוזמנו: שר החינוך גדעון סער, יו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט ויו"ר "התנועה" ציפי לבני. נוסף עליהם, הוזמנו למסיבה גם דיפלומטים זרים ועולים חדשים.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבני במועדון בתל אביב, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה זמן בחירות, אז היה קל מאד לשכנע את הפוליטיקאים להגיע לאירוע שיש בו קהל ותקשורת", סיפר אחד המארגנים, אורי שניידר (35) מאבן יהודה. הוא ושותפו זאב לביא (32) מתל אביב פנו בשבוע האחרון לפוליטיקאים והזמינו אותם. לדברי שניידר, עד כה אישרו את הגעתם למסיבה ציפי לבני, נפתלי בנט, גדעון סער, סילבן שלום, שאול מופז, סתיו שפיר, זהבה גלאון, אבישי ברוורמן, נחמן שי, איציק שמולי, אראל מרגלית, איילת שקד, ניצן הורוביץ, נציגי מפלגת עלה ירוק ונציגי מפלגת הכלכלה.

המארגנים מקווים שכל מי שאישר הגעה אכן יופיע. "מי שלא יגיע – יבלוט בהיעדרו", אמר שניידר. הוא ושותפו ל"ארגון הקהילה הבינלאומית בישראל" מארגנים אירועים משנת 2004, בדרך כלל בלי קשר לפוליטיקה, עבור עולים חדשים, שגרירים ודיפלומטים. גם פעם בשנה בתקופת חג המולד הם מארגנים אירוע מהסוג הזה.

המסיבה, שתיערך במועדון במרכז תל אביב, היא למוזמנים בלבד - ובמסגרתה יופיעו להקת מונטי פיורי יחד עם אפרת גוש ולהקת טרי פוייזן. "מדובר באירוע מינגלינג באווירה כייפית, בלי קשר לזיהוי הפוליטי. לראייה, אני מצביע הבית היהודי והשותף שלי בכלל איש מרצ", הוא ציין, אך הודה ש"הפעילים של הפוליטיקאים נמצאים במועדון כבר מהצהריים ותולים שלטים. עם זאת, במקום להתווכח, החלטנו לקיים אירוע שחוגג את הדמוקרטיה ואת עצם העובדה שיש בחירות".

כותרות נוספות בוואלה! בחירות:
ירון זליכה בעד יחימוביץ': "נתניהו נכשל"
חייל הפוטושופ שיביך את נפתלי בנט
צפו: ציפי לבני מתקרחנת במועדון

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully