וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס תומכת בנתניהו, אך תוקפת את הליכוד "הדורסני"

26.12.2012 / 10:43

דרעי אמר כי מפלגתו תמליץ על נתניהו כראש הממשלה הבא והאשים את מנהיגי השמאל בפיצול שהוביל לכך, אך יצא במתקפה חזיתית נגד מפלגת השלטון: "ליכוד חזק יפגע בחלשים"

רבים בגוש השמאל-מרכז תולים תקווה בתמיכה של ש"ס לאחר הבחירות, במיוחד לאור היחסים בין מנהיג המפלגה אריה דרעי לביו יו"ר העבודה שלי יחימוביץ'. אך הבוקר (רביעי) מבהיר דרעי שאפשרות כזו היא בגדר הבלתי סביר, ומאשים את מנהיגי הגוש עצמם בפיצול שהוביל למצב. "אנחנו נמליץ על בנימין נתניהו כראש ממשלה", אמר דרעי בראיון לרזי ברקאי בגלי צה"ל, "נתניהו הוא המועמד שלנו לראשות ממשלה, כיוון שמי שהכתיר אותו לראשות הממשלה, הם שלי וציפי ולפיד. ברגע שהם לא התאחדו ולא הקימו גוש, הם הפסידו את ראשות הממשלה".

עם זאת, ההכרזה על התמיכה העתידית בראש הממשלה מגיעה במקביל למתקפה חזיתית על מפלגתו. שלישיית ההנהגה של ש"ס החליטו להפשיל שרוולים ולהפסיק לשמור על שתיקה אל מול הביקורת נגדם. התחרות מצד חיים אמסלם או אמנון יצחק לא גררה אותם למתקפה נגדית, אך לאחר שנתניהו החל לערוך את קמפיין הבחירות של הליכוד-ביתנו על גבם, כהגדרתם, השלישייה יוצאת במתקפה תחת הכותרת "הליכוד כבר לא ביתנו – ש"ס היא ביתנו האמיתי".

כל הדיווחים, העדכונים והסקרים - וואלה! בחירות 2013

המאבק על משרד השיכון קומם את ש"ס

מה שקומם את השלושה היו דבריו של ראש הממשלה אמש בכנס פתיחת הקמפיין של הליכוד. נתניהו אמר כי לאחר ההישגים שהליכוד הוביל במשרד התקשורת יש צורך להישגים נוספים בתחום הבנייה, ועל כן הודיע כי משרד השיכון ומנהל מקרקעי ישראל יחזרו לידי הליכוד-ביתנו – מידי ש"ס, המחזיקה במשרד היום באמצעות השר אריאל אטיאס. "זה לא יהיה בידיים סקטוריאליות, זה צריך לשרת את כל אזרחי ישראל. ככל שרשימת הליכוד ישראל ביתנו תהיה גדולה יותר ותהיה תלויה פחות במפלגות סקטוריאליות, כך נוכל להביא הישגים טובים יותר", אמר נתניהו ברמיזה לעבר ש"ס ומפלגת הבית היהודי. לרמיזות כנגד ש"ס הוסיף נתניהו גם את סוגיית השוויון בנטל, "המצב שבו נטל השירות ונטל העבודה אינו מתחלק שווה יותר בין אזרחי ישראל –אינו יכול להימשך עוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ש"ס: "ליכוד חזק פירושו ליכוד דורסני". נתניהו בפתיחת קמפיין הליכוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתגובה לדבריו אומרים אריה דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס כי "לש"ס אכן יש סקטור ולסקטור הזה אין כיפה, אין דת, ואין מין, הסקטור הזה הוא כל אלה שאין להם. נתניהו של 2013 רוצה לשוב ולהיות נתניהו של 2003. נתניהו של גזירות וקיצוצים. ליכוד חזק פירושו ליכוד דורסני שלא רואה בעיניים את כל אלה שאין להם. לכל מי שהיה בעבר ספק הרי שמאז החיבור עם ליברמן, הליכוד כבר לא ביתנו - ש"ס היא ביתנו האמיתי. רק ש"ס חזקה תוכל לשמור על נתניהו מפגיעה בחלשים ולדאוג שקולם יישמע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

קצרו את פירות ההצלחה על חשבון אטיאס

בש"ס מחפשים להחזיר למפלגה את המצביעים המסורתיים של הליכוד, ומקווים שהאיחוד עם ליברמן יסייע בכך. "מאז מנחם בגין יש מסורת שהשכבות החלשות מצביעות לליכוד ואחר כך חוטפות", אמר דרעי בגלי צה"ל. "אנחנו רוצים להגיד לכל התשעה מנדטים של הספרדים המסורתיים מהשכבות החלשות - אחרי האיחוד עם ישראל ביתנו, הליכוד הוא לא הליכוד".

גורם בש"ס מסביר כי עד כה שמרו במפלגה על שתיקה בנוגע למשרד השיכון כיוון שייחסו זאת לפליטת פה ותו לא. כעת, לאחר שראש הממשלה חזר על הדברים בכנס רשמי, החליטו להשיב מלחמה. בש"ס מציינים את ההישגים הרבים של השר אטיאס במשרד השיכון ומציינים כי כפי שהליכוד והשר משה כחלון קצרו את פירות ההצלחה במשרד התקשורת שהוביל אטיאס כשר הקודם, כך הם מנסים לנצל לטובתם את עבודתו של אטיאס במשרד בארבע השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully