וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פתק לשמאל שעובד": חד"ש השיקה קמפיין בחירות

ניר יהב

25.12.2012 / 23:03

המפלגה הערבית-יהודית פתחה בקמפיין הבחירות בכנס בתל אביב, והציגה סקרים מעודדים בנוגע לתמיכת צעירים ערבים. "פעילים כל השנה בכנסת ובשטח, סוללים את הדרך למהפכה חברתית"

תחת הסיסמה "שמאל שעובד", השיקה הערב (שלישי) מפלגת חד"ש את קמפיין הבחירות שלה בהשתתפות מאות מפעילי המפלגה. במהלך האירוע, שנערך בתל אביב, השיקה חד"ש את סרטון הפעילים, אתר הבחירות החדש ואת חומרי ההסברה המרכזיים של הקמפיין. ח"כ דב חנין אמר במהלכו: "פתק לחד"ש הוא פתק לשמאל אמיתי, שמאל שעובד בשביל כולם, יחד, ערבים ויהודים".

ראש מטה הצעירים של חד"ש, אמג'ד שביטה, פתח את האירוע כשחשף סקר הטוען כי חלה התחזקות בתמיכה בחד"ש בקרב צעירים ערבים. ד"ר יעלה רענן, המועמדת במקום ה-8 ברשימת חד"ש לכנסת, סיפרה על פעילותה עם הקהילות הבדואיות בנגב ואמרה: "אני מתרגשת לגלות בכל פעם מחדש את הפעילים והפעילות של חד"ש שנאבקים לצדי בכל המאבקים הפוליטים, הסביבתיים והחברתיים בישראל".

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פתק לשמאל אמיתי, שמאל שעובד בשביל כולם, יחד, ערבים ויהודים". חנין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצע, רשימה והיסטוריה - עמוד חד"ש במפת המפלגות של וואלה! בחירות

שרון לוזון, חבר מועצת העיר תל אביב ויו"ר אסיפת הנציגים של ארגון 'כוח לעובדים' אמר באירוע: "חד"ש היא תנועה שפעילה כל השנה בכנסת ובשטח. בהפגנות, במאבקים, בהתאגדויות עובדים, הפעילים של חד"ש ונציגיה בכנסת סוללים את הדרך למהפכה חברתית". אלון לי-גרין, אחד מהפעילים המרכזיים במחאה החברתית, הוסיף: "אי אפשר להפריד בין כיבוש לזכויות עובדים, בין הצורך להלאים את משאבי הטבע והבנקים לבין הפתרונות שאנו דורשים בדיור, חינוך, בריאות ורווחה".

מסריה של חד"ש, שבחודשים האחרונים עומדת על 3-4 מנדטים בסקרים, במערכת הבחירות יתמקדו בהישגי המפלגה בקדנציה האחרונה, בהן חקיקת חוקים חברתיים כגון קידום השקיפות במנהל מקרקעי ישראל, מניעת העסקת עובדים בחוזים קצרי טווח ופיטורם באופן מחזורי ועצירת הרפורמה בתכנון ובבנייה.

הצביעו והשפיעו: סקר הפייסבוק הגדול של וואלה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מתרגשת לגלות מחדש את הפעילים". רונן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully