וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ממשיך להלום בבנט: "הצבעה למפלגות קטנות תחליש את ישראל"

יהושע בריינר

25.12.2012 / 20:16

אלפי פעילי הליכוד וישראל ביתנו התקבצו בבנייני האומה בירושלים לאירוע השקת הקמפיין. נתניהו: "אל תבזבזו את הקול שלכם". ליברמן: "נחזור לכאן לאחר הניצחון ב-22 בינואר"

צילום: גדעון צנטנר, רויטרס, עריכה: טל רזניק

"להצביע למפלגות קטנות וסקטוריאליות תהיה טעות שתחליש את מדינת ישראל. מי שרוצה לחזק את ישראל יצביע לראש הממשלה ויצביע למפלגה של ראש הממשלה" - את דברים אלו אמר הערב (שלישי) יו"ר הליכוד-ישראל ביתנו בנימין נתניהו, באירוע השקת הקמפיין הרשמי של הרשימה המאוחדת, ובהמשך למתקפה התקשורתית של הליכוד על מפלגת הבית היהודי ומנהיגה נפתלי בנט.

"בעוד ארבעה שבועות אזרחי ישראל ילכו לקלפי. הם יצטרכו לבחור בפתק אחד, ושהם ייכנסו לקלפי אני מבקש מהם לשאול את עצמם שאלה אחת. מי הם רוצים שיהיה ראש הממשלה שלהם וינהיג את מדינת ישראל בארבע השנים הבאות?", אמר נתניהו בנאום. "מי האיש המתאים ביותר להבטיח את עתיד ילדינו?". ראש הממשלה פנה לציבור ואמר: "אני רוצה להציע לאזרחי ישראל הצעה: אל תבזבזו את הקול שלכם. תבחרו במי שלדעתכם צריך להנהיג את מדינת ישראל בעת הזאת ואל תגידו 'טוב, ברור כבר מי יהיה ראש הממשלה'".

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אל תבזבזו את הקול שלכם". נתניהו בבנייני האומה, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלפי פעילים של שתי המפלגות התקבצו בבנייני האומה בירושלים בשביל האירוע, כשמחוץ לאולם חולקו דגלי ישראל, חולצות וכרזות, עליהן הודפסה סיסמת התנועה לבחירות הקרובות: "הנהגה חזקה – ישראל חזקה", "ראש ממשלה חזק – ישראל חזקה". האולם קושט בבלונים ובכרזות שעליהן הופיע פתק הקלפי של התנועה "מחל". פתיחת האירוע לוותה בפירוטכניקה ובמקום הוצבה במה שעוצבה במיוחד. לאחר הנאומים הופיעה הזמרת שרית חדד.

הצביעו והשפיעו: סקר הפייסבוק הגדול של וואלה!

נתניהו הדגיש בנאומו את פעולותיה של ממשלתו בשנים האחרונות בתחום החינוך, הכלכה, הבנייה בהתנחלויות, והטיפול במסתננים. אך עיקר קריאתו לציבור, כאמור, הייתה להעביר את תמיכתם אל הליכוד כדי לחזק את יציבות הממשלה הבאה. "בעוד ארבעה שבועות נדע אם אזרחי ישראל הצביעו לישראל חזקה או לישראל חלשה ומפולגת. האם הם יחלישו אותה ויפצלו אותה בין הרבה מפלגות סקטוריאליות או יחזקו את ראשה משמאל. האם האזרחים רוצים ראש ממשלה שיצטרך להקדיש הרבה מזמנו לפוליטיקה קטנה או ראש ממשלה שיוכל להקדיש את כל זמנו ומרצו לחזק את הכלכלה והמדינה".

"מול הסערות שישראל עומדת בפניהן, אנחנו צריכים לא גשם של פתקים - אלא מבול של פתקי מחל. מחל, מחל ועוד מחל", אמר נתניהו. "עם ישראל חי, בועט ותוסס. אני רואה פה את הנבחרת הלאומית שלנו, את חברי הרשימה המשותפת של הליכוד וישראל ביתנו. הם מייצגים את כל עם ישראל, את כל אזרחי ישראל". לדברי נתניהו, "בשנים האחרונות עשינו רבות כדי לחזק את ההתיישבות ובארבע השנים הבאות נעשה רבות כדי לחזק את ההתיישבות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צריכים מבול של פתקי מחל". משתתפי הכינוס, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

שר החוץ לשעבר, אביגדור ליברמן, עלה לנאום לפני נתניהו, והזכיר את ההיסטוריה המשותפת בין השניים. "הפעם אחרונה שעמדנו ביחד על הבמה הזאת הייתה לאחר הניצחון הדרמטי של הליכוד ב-96' כנגד כל הסיכויים. לכן, אני מבטיח שנחזור לפה בפעם השלישית לאחר הניצחון הגדול ב-22 בינואר 2013". לדבריו, "מדינת ישראל בעת הזו זקוקה לכוח מרכזי אחד חזק שיבטיח אותה כמדינה יהודית בטוחה ומשגשגת". הוא הוסיף כי "בפעם הראשונה מאז 77' המחנה הלאומי לא רק נבחר לשלטון, אלא באמת שלט בלי לפחד".

הוא התייחס לאיחוד בין הליכוד לישראל ביתנו ואמר כי "האיחוד הזה הוא חשוב וחשוב שיהיה ניצחון סוחף, אנחנו צריכים ראש ממשלה חזק, כי ראש ממשלה חזק פירושו הנהגה חזקה המובילה את המדינה לעתיד טוב יותר ובטוח יותר". ליברמן הדגיש כי "אי אפשר לחזק את ראש הממשלה בהצבעה למפלגה מימין או מפלגה משמאל, ראש ממשלה חזק זה ראש ממשלה שרוב הציבור יצביע עבורו".

"יש כמה צעקנים וכמה צעקניות שהם לא רלוונטיים ולא רלוונטיות. אני גם שומע הרבה הטפות מוסר שישראל מבודדת וצריך למצוא דרך לדבר עם אבו מאזן והפלסטינים", המשיך ליברמן. "אני רוצה לומר לשמאל הנאור – הייתם שם, הצעתם לאבו מאזן לחלק את ירושלים, לחזור לגבולות 67', ומה הוא אמר לכם? נייט, לא! אותו אבו מאזן שרק לפני כמה חודשים האשים אותנו מעל בימת האו"ם בטיהור אתני, פשעי מלחמה, שוד אוצרות הטבע הפלסטיניים, האם זה פרטנר?". בנאומו הזכיר ליברמן את כל ראשי המפלגות, להוציא את יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully