וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר מועדון: מה כולל המנוי אצל הווטרינר?

כרמי צדוק

26.12.2012 / 9:00

גם לכם נגמר המנוי לווטרינר בסוף השנה? בדיוק בשביל זה בדקנו עבורכם מה כוללים המנויים המוצעים והיכן הכי משתלם, כדי שאת שנת 2013 כבר תתחילו בחיסכון

תולעת הפארק ומשושה הם חלק מהטיפולים השנתיים שכלבכם צריך לעבור מדי שנה, תוסיפו אליהם את חיסון הכלבת החובה על פי חוק וביקורים שוטפים, וקיבלתם הוצאה של מאות ואף אלפי שקלים מדי שנה. במידה ויש לכם מספר בעלי חיים, המספר מוכפל וההוצאה אף גדלה בהתאם.

בשנים האחרות האחרונות, יותר ויותר מרפאות מציעות ללקוחותיהן מנויים שנתיים הכוללים לרוב את כל הזריקות הדרושות, טיפול נגד תולעים ובדיקת רופא חינם. רגע לפני שאתם הולכים עם כלבכם לעוד בדיקה שגרתית, כדאי מאוד שתתעניינו לגבי חבילת חיסונים שעשויה לחסוך לכם הרבה כסף.

כלב מלטז. ShutterStock
בדיקה יכולה לחסוך לכם הרבה כסף/ShutterStock

איזה חיסונים צריך?

לפי החוק במדינת ישראל, חובה לחסן כל כלב בחיסון כלבת שנתי. כמו כן, מומלץ לחסן במשושה- חיסון המגן מפני שש מחלות כלבים נפוצות: כלבלבת, פרוו, עכברת, אדנו וירוס ופארא-אינפלואנזה. בעשור האחרון חלה גם עלייה מתמדת במספר הכלבים שנדבקו (ומתו) מתולעת הפארק, מחלה חשוכת מרפא בה כלבים נדבקים באמצעות בליעת חיפושית זבל הנושאת את הנגיף.

מרפאות רבות מציעות חיסון נגד שעלת המכלאות, המיועד בעיקר לכלבים שעתידים לשהות למספר ימים בפנסיון או מכלאה וגם לכלבים המרבים לפקוד גינות כלבים. אם כלבכם לא נמצא במסגרת כזאת הסיכוי שלו לחלות במחלה נמוך מאוד, שכן הנגיף שכיח במקומות בהם קיים ריכוז גבוה של כלבים. אל תמהרו לחסן את כלביכם אם איננו נמצא באינטראקציה רבה עם כלבים אחרים.

לפניכם סקירה של מנויים במרפאות וטרינריות ברחבי ארץ, מצפון ועד דרום. בכל המרפאות המחיר אינו כולל אגרת כלבת אותה עליכם לשלם לעירייה (סכום הנע סביב 51.5 שקלים לכלב/ה מסורס/מעוקרת, ו- 367 שקלים לכלב/ה לא מסורס/מעוקרת). כל המנויים מתייחסים לכלבים בוגרים, ועבור מנוי לגורים תאלצו לרוב לשלם תוספת תשלום מכיוון שהם מקבלים חיסוני דחף נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנוי השנתי הזול ביותר. מרפאת וטרינר תורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: רשת מרפאות וטרינר תורן

כתובת: לרשת בית חולים אזורי בקרבת צומת גהה, ומרכז רפואי נוסף בתל אביב שפתוח 24/7. בנוסף לכך קיימות מרפאות של הרשת בהרצליה, אורנית, אריאל, שערי תקווה ופתח תקווה והוד השרון.

מה כולל המנוי: המנוי הינו שנתי ונקרא קופט חולים (הטעות במקור), והוא כולל בדיקת רופא 24/7 חיסון כלבת, משושה, 4 זריקות נגד תולעת הפארק ושני טיפולים כנגד טפיל מעיים. כמו כן ניתנת הנחה של 15% על כלל הטיפולים הנוספים והפרוצדורות הרפואיות, והנחה של 20% במנוי קופט חולים לבעל חיים שני במשפחה. בנוסף קיים מבצע "חבר מביא חבר", ועל כל לקוח חדש שמביאים ועושה מנוי מקבלים 20% בחידוש המנוי.

מחיר: 440 שקלים בלבד. זהו המחיר הכי זול שמצאנו מבין כל המרפאות, והעובדה שהרשת מציעה מגוון רחב של מרפאות הופכת את המנוי לזמין ומשתלם אף יותר.

הערות: בכדי להגיע לבית החולים האזורי אין צורך לתאם שעה ותאריך, אלא פשוט להגיע למקום. למרפאות כן צריך לתאם הגעה. המקום לא עמוס, ועל אף שיש בו מגוון אנשי צוות זוכים בו ליחס אישי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנוי שכולל ניקוי שיניים . מרפאת הקליניקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: הקליניקה, מרכז וטרינרי תל אביב

כתובת: שדרות נורדאו 90, תל אביב.

מה כולל המנוי: כל הטיפולים השנתיים הרגילים המניעתיים: כלבת, משושה, 4 זריקות נגד תולעת הפארק, פעמיים בשנה תילוע ובדיקות רופא ללא הגבלה. בנוסף תקבלו 20% הנחה על פרוצדורות נוספות כדוגמת צילומי רנטגן, ניתוחים, אשפוזים וכדומה.

מחיר: 1,000 שקלים יעלה לכם מנוי הכולל ניקוי שיניים, או 750 שקלים למנוי רגיל ללא ניקוי שיניים. יש גם מחיר לבעל חיים נוסף במשפחה שמקבל הנחה של 10% הנחה.

הערות: "מה שקובע את עלות המנוי תלוי בהרבה גורמים כמו המקצועיות של הצוות, שעות הקבלה של המקום וטיב הציוד, איכות הטיפול שמקבלים בין אם זה סוג חומרי ההרדמה ועד סוג מכונת הפיתוח של הרנטגן וזה מכתיב את העלויות", לדברי ד"ר אבישי גרינגרד מבעלי המקום.

שם: בית חולים וטרינרי באר שבע.

כתובת: סניפים בערד, דימונה, באר שבע.

מה כולל המנוי: מנוי לכלב בוגר כולל מספר טיפולים מניעתיים כגון חיסון משושה שנתי, חיסון כלבת, 4 זריקות נגד תולעת הפארק ובדיקות חינם במשך כל תקופת המנוי.

מחיר: 910 שקלים. 10%הנחה על כל טיפול שהכלב צריך לעבור במרפאה. בנוסף לכלב שני במשפחה ינתנו 10% הנחה נוספים. המנוי לא כולל כדורים נגד תולעים בניגוד לרוב המנויים שכן כוללים.

הערות: אחת המרפאות הגדולות בדרום. משרתים לקוחות מקריית גת עד אילת ומקבלים הפניות מכל האזור לטיפולים שגרתיים וניתוחים מסובכים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנוי שנתי יעלה לכם 1,200 ש"ח. מרפאת המרכז/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: מרפאת המרכז הוטרינרי

כתובת: אחוזה 48, רעננה.

מה כולל המנוי: לקוחות המרפאה מקבלים מנוי מקיף הכולל בתוכו: ביקורים במרפאה ובדיקות רופא במשך השנה ללא הגבלה וללא תשלום נוסף. המנוי כולל בתוכו גם ניקוי שיניים פעם בשנה, חיסון כלבת, חיסון משושה שנתי, שישה טיפולים נגד תולעת הפארק ופעמיים בשנה טיפול נגד תולעים. כמו כן מעניקים 20% הנחה על ניתוחים, פרוצדורות, אשפוזים, ועוד. בנוסף תקבלו 10% אחוז הנחה בעת רכישת מנוי לכלב נוסף במשפחה.

מחיר: 1,200 שקלים לשנה.

הערות: צוות המרפאה מונה שבעה רופאים ווטרינרים, ועל כל רכישת מזון מהמרפאה מתקבלים עוד 7% הנחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לפרוס ל-12 תשלומים. בית חולים שדמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: בית חולים לחיות שדמה

כתובת: מושב שדמה 64 . בנוסף קיימות שתי מרפאות בת בגדרה ובמזכרת בתיה.

מה כולל המנוי: pet care - קיים מנוי פטקר 40 ומנוי פטקר 60. שני המנויים כוללים זריקת משושה אחת לשנה, 4 חיסוני תולעת הפארק, כלבת, בדיקת בריאות פיזיקלית אחת בחינם וחברות במועדון לקוחות, שנותנת הנחה קבועה של 10 אחוז. ההבדל בין המנויים הוא באחוזי ההנחה ( 40% או 60% בהתאמה לסוג המנוי) לכל הבדיקות והטיפולים השגרתיים בחיית המחמד. לשני המנויים ישנה הנחה קבועה של 10% לכל הכדורים והתרופות והמזון, תכשירים ועוד. תילוע אינו נכלל במנוי.

מחיר: מנוי פטקר 40 יעלה לכם 62 שקלים לחודש - כלומר 744 לשנה. מנוי פטקר 60 עולה 82 שקלים לחודש - כלומר 984 שקלים לשנה. לבעל חיים שני תינתן הנחה.

הערות: אין הבדל בין גורים לבין בוגרים, אין הגבלה מבחינת כניסה לתכנית. אפשר לפרוש ל-12 תשלומים, ממש כמו בקופות חולים של בני אדם. זמינות לחירום 24 שעות ביממה.

שם: מרפאת פינת החי

כתובת: שדרות בנימין 11, נתניה.

מה כולל המנוי: המנוי כולל בדיקות וביקורים במשך שנה שלמה חינם, חיסון משושה אחד, חיסון כלבת, 4 חיסוני תולעת הפארק, כל חצי שנה טיפול מונע נגד תולעים, חטיפים לשיניים שמונעים היווצרות אבן שן, טיפול נגד קרציות לחצי שנה, מי פה ושמפו.
כמו כן המנוי כולל 25% הנחה על כל פרוצדורה במהלך השנה כגון רנטגן, בדיקות דם מעבדות ועוד. וגולת הכותרת, אישפוז יום חינם לחיה חולה במסגרת המנוי. בחנות חיות ליד מעניקים הנחות נוספות.

מחיר: 1,000 שקלים, אותם ניתן לפרוס ל-12 תשלומים כמו קופת חולים. יש הנחות לכלב נוסף במשפחה.

הערות: מרפאת פינת חי הייתה המרפאה החלוצה בתחום, לפני 14 שנה הם התחילו בשיטת המינויים האלה, שיטה שכאמור התפשטה למרפאות רבות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איתרו עליה במקרי תולעת הפארק בחיפה. מרכז וטרינרי מוריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: מוריה מרכז רפואי וטרינרי

כתובת: מוריה 70, חיפה.

מה כולל המנוי: המנוי כולל את הרוטינה של רפואה מונעת, הכלב מקבל 6 פעמים תולעת הפארק, חיסון משושה וחיסון כלבת, שני טיפולים נגד תולעים, ביקורים חינם בשעות הקבלה והנחה קבועה על ביקורים מחוץ לשעות הקבלה.
המנוי מעניק 30% הנחה על אשפוזים, 20% הנחה על ניתוחים ובדיקות שונות. 10% הנחה על תרופות, תספורות, מזון רפואי וחומרי הדברה.

מחיר: 1,055 שקלים למנוי לכלב בוגר. יש 10% הנחה לבעל חיים נוסף במשפחה.

הערות: "כבר לפני כמה שנים ראינו שיש עליה בנגיעות בתולעת
הפארק בחיפה, ולפני שנה איתרנו התפרצות. אנחנו מהראשונים בחיפה שהכנסנו את הפרוטוקול מזריקה פעם בשלושה חודשים, לפעם בחודשיים", מציין ד"ר תדהר קליין מהמרפאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשלום לפי חודש . מרפאת אלפא VET/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: מרפאות אלפא VET

כתובת: לרשת שתי מרפאות בירושלים, שד' משה דיין 72 , בורכוב 61.

מה כולל המנוי: חיסון לכלבת, משושה, 4 חיסונים נגד תולעי מעיים לפי המלצות האיגוד האמריקאי, 6 טיפול מנע לתולעת הפארק, ביקורי חינם במרפאה ללא הגבלה בשעות הפעילות. בנוסף ניתנת הנחה משמעותית לטיפולי שיניים. כמו כן טיפולים שוטפים כמו גזירת ציפורנים וריקון שקים אנאליים מתבצעים בחינם. 10% הנחה על שאר הטיפולים, צילומי רנטגן, חבישות, ניתוחים.

מחיר: 110 שקלים בחודש, לתקופה של שנה. 10% הנחה לכלב שני במשפחה, ואם יש יותר בעלי חיים, ההנחה גדלה.

הערות: גם במרפאה הזאת מקפידים על 6 טיפולי מנע נגד תולעת הפארק, בניגוד ל-4 המקובלים במרבית המרפאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully