וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שהותקף בירושלים: "כועס אבל רוצה שלום"

25.12.2012 / 12:10

עייש ז'קאר בן ה-16 מבית חנינא שהותקף בבירה אמר: "הייתי רוצה שמי שעשה לי את זה ייתפס ויועמד לדין". אמו סיפרה שהיא עובדת וגרה לצד יהודים: "לא מאמינה שדבר כזה קרה לו"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל

"קפצו עלי פתאום בלי לדבר אתנו", כך תאר היום (שני) עייש ז'קאר, הנער בן ה-16 מבית חנינא, שהותקף אמש באזור שער יפו בירושלים. "הלכתי עם חברים שלי. ראינו בצד השני של המדרכה שני אנשים חרדים. דיברתי עם חברים שלי ופתאום הם קפצו עלי בלי לדבר אתנו והכו אותי. אני לא זוכר ממש מה קרה כי הרביצו לי מאחור ונפלתי. חברים שלי הלכו להזעיק עזרה והתוקפים ברחו בינתיים. כואב לי הראש ואני הייתי רוצה שאותם אנשים שעשו לי את זה ייתפסו ויועמדו לדין. הם לא רוצים שלום ולא רוצים לחיות יחד. אני כועס עליהם".

הילד הערבי שהותקף בירושלים על ידי חרדים, דצמבר 2012. עומר מירון
"הם לא רוצים שלום ולא רוצים לחיות יחד. אני כועס עליהם". הנער ואמו בבית החולים, היום/עומר מירון

אמו של הנער הוסיפה: "אני עובדת עם יהודים וגרה לצדם ואני לא מאמינה שדבר כזה קרה לו. קשה לי מאוד לראות אותו ככה". מוקדם יותר סיפרה כי לבנה יש שבר בראש. "הבן שלי במצב הזה, איך אני יכולה להרגיש? הבן שלי לא בסדר, גם אני לא בסדר".

קרוב משפחה של הנער, תושב אבו גוש שבנו משרת בחטיבת כפיר בצה"ל, סיפר כי "מדובר במשפחה חיפאית שחייה בדו-קיום. אנו נגד אלימות מכל סוג שהוא". הוא הוסיף וסיפר כי המשפחה עברה מחיפה לירושלים לפני כשנה וחצי. "מדובר במשפחה שחונכה לתת למדינה. בני המשפחה משרתים בכוחות הביטחון, ביניהם אני. מי שנפגע מהסיפור הזה הוא הדור הצעיר שמוציא את האנרגיות שלו לשנאה במקום לתועלת המדינה. אותו נער שנפגע מגזענות, יהיה לו עכשיו הרבה יותר קשה כשהוא יגדל לשרת את המדינה, כמו שאנחנו חינכנו אותו לעשות".

הנער נפצע אתמול בערב באורח קל-בינוני ופונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. חבריו שהיו עמו סיפרו כי הותקף ככל הנראה על ידי שני צעירים חרדים – שנמלטו מהמקום. המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות לאיתור החשודים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully