וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות בישראל: כשהעולם מתערב

חיים שיין

24.12.2012 / 8:08

במדינות רבות בעולם, ובעיקר באירופה, יש היערכות יוצאת דופן לקראת הבחירות בישראל. אירן מתחמשת, מצרים רותחת, סוריה בוערת, ירדן רועדת - ורק ישראל על ראש שמחת אומות העולם. מדינה כל כך קטנה לחופו של הים התיכון - וכל כך הרבה תשומת לב בינלאומית. נוהג בעולם שמדינות לא מתערבות האחת בבחירות הנערכות אצל רעותה. אין הדבר כן ביחס לישראל. מדינות רבות עושות מאמצים ניכרים לפגוע בסיכויי הימין לנצח, במערכה משולבת ומתוזמנת המשלבת הכרה במדינה פלסטינית באו"ם, סימון מוצרים משטחי יו"ש, קמפיין היסטרי נגד ההחלטה לבנות רצף בין מעלה אדומים לירושלים וזימון שגרירים.

בהקשר למעורבות הזרה יש להזכיר גם את ארגוני השמאל בעולם, שבמסווה של פעילות תרבותית והומניטרית מעבירים לישראל מיליוני דולרים שמטרתם הסופית לפגוע בסיכויי הימין לנצח בבחירות. אני, על סמך לימודי ההיסטוריה המודרנית, חושש כי מאחורי הארגונים והכספים הרבים מסתתרות מדינות עמי אירופה התרגלו במשך 2,000 שנה לדעת מה טוב ליהודים, יותר מהיהודים עצמם - הרגל שנולד בימים שליהודים לא היתה יכולת להתמודד עם השנאה, עם הרשעות, עם הכנסייה הנוצרית, עם הדעות הקדומות ועם האלימות ההונית והוויקינגית שתרמה לעיצובה את אירופה.

אומות העולם לא יצליחו לפענח את החומר הגנטי של היהודים

האירופאים לא מפנימים שליהודים מדינה והם אדונים לגורלם. האנגלים טרם השלימו עם העובדה ההיסטורית שאצ"ל ולח"י תרמו לנפילתה של האימפריה שהשמש מעולם לא שקעה בה. הצרפתים מאמינים שהם עדיין שולטים בלבנט ולא מבינים שהלבנט שולט בהם.

קשה לבוא בטענות למדינות אירופה הבוחשות בבחירות בישראל. הן אינן יכולות להיות יותר ציוניות ואוהבות ישראל מרבים בשמאל הישראלי שמספקים להם את התחמושת, את הבסיס האידיאולוגי ואת התחושה שחשוב ודחוף להציל את היהודים מעצמם. מנהיגים ישראלים בעבר ובהווה, גם כאלה שהפרת אמונים עבורם טבע שני, משפיעים על מקבלי ההחלטות באירופה ובארה"ב, ומנסים לסכסך בין ההנהגה הישראלית לבין ראשי מדינות זרות. אנשי אקדמיה ישראלים שהתמחו בעיוותים היסטוריים משכנעים אנשי רוח בעולם שישראל אשמה בסבל הפלסטיני תוך כדי התעלמות מרושעת מעובדות היסטוריות.

אומות העולם, מתוך עיוורון וחוסר הבנה, לא יצליחו לפענח את מבנה הדנ"א של היהודים - חומר גנטי ייחודי הפועל על פי עיקרון של הפוך על הפוך. ככל שארצות זרות ינסו לפגוע בעצמאותם ובחופש הבחירה של אזרחי ישראל, ינסו להשפיע על הבוחרים באמצעות הפעלת לחץ בלתי ראוי ולא הוגן, הן יגלו כי העם היושב בציון מתאחד סביב מדורת שבט שאש התמיד יוקדת בה לנצח. המשך הפעלת לחץ שכזה רק יגביר את הסיכוי ואת הכוח של הימין הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully