וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות בילו בחרמון: "הוצאנו את הילדות מהגן ובאנו"

קובי דוד

23.12.2012 / 19:25

מבקרים נלהבים הגיעו להר הצפוני שבו הצטברו בעקבות הסערה כ-60 סנטימטרים של שלג ברכבל העליון. הכמות אמנם לא הספיקה לסקי, אך זה לא הפריע לבילוי: "פשוט ליהנות"

צילום: שגב דהן, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

מאות מבקרים ניצלו את מזג האוויר הנוח כדי לפקוד היום (ראשון) את אתר החרמון, שנפתח לראשונה העונה למבקרים. המערכת החורפית ששטפה את ישראל בסוף השבוע כיסתה את ההר במעטה לבן, אך עד כה הכמות לא הספיקה כדי לפתוח את האתר לגלישה.

אחרי שלושה ימים בהם נמדדו כמויות גשם אדירות, רוחות עזות וגם שלג - התייצב היום מזג האוויר ואיתו יצאה גם השמש. רבים החליטו לנצל את העובדה הזאת ולנסוע צפונה, על מנת ליהנות מפתיתי השלג הרכים. במהלך הסערה ירדו ברכבל התחתון כשלושים סנטימטרים של שלג, וברכבל העליון נמדדו כמעט 60.

"אין פקקים, יש שלג - הוצאנו את הילדות מהגן ובאנו", סיפרה שני כהן מעין כרמל שהגיעה היום לאתר. ענבל רביב מחולון אמרה שעל אף הקור העז, הבילוי היה משתלם: "סוף סוף קצת שלג".

שלג באתר החרמון, דצמבר 2012. משה אסרף, ג'יליס
השמש יצאה גם אתר החרמון, היום/ג'יליס, משה אסרף

מאות המבקרים אשר הגיעו לאתר, שנפתח במתכונת מצומצמת זכו להיכנס ללא תשלום. "כרגע לא ברור לנו מתי ייפתח אתר החרמון במתכונת רגילה יחד עם מסלולי הסקי", אמר מנכ"ל האתר, שאול אוחנה, בשיחה עם וואלה! חדשות. "בשבוע הקרוב ככל הנראה לא צפוי לרדת שלג, כך שבינתיים המבקרים מוזמנים ליהנות מכמות השלג שנערמה בסוף השבוע האחרון", הוא סיכם.

לקריאה נוספת:
סוף שבוע סוער: כמויות שיא של משקעים בצפון הארץ
כמות הגשם בצפון כפולה מהממוצע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully