וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה: "שרי השיכון בעבר היו שותים נרגילה"

23.12.2012 / 0:04

בדרשתו השבועית התייחס מנהיגה הרוחני של ש"ס לאפשרות שתיק השיכון ייגזל ממפלגתו ואמר: "עיניהם לטשו בנו, רוצים לקחת מאיתנו את השיכון". ומה דעתו על קודמיו של השר אטיאס?

מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף, התייחס אמש (שבת) בדרשתו השבועית בירושלים לאפשרות שמשרד השיכון לא יישאר בידי מפלגתו בממשלה הבאה. "מי כואב לבו על העניים החלשים והמרודים, ביבי רוצה לקצץ יותר מעשרה מיליארד מכל המשרדים, עיניהם לטשו בנו, רוצים לקחת מאיתנו את משרד השיכון", אמר הרב.

כמו כן, לא שכח הרב להביע את דעתו גם על פועלם של שרי השיכון לפני השר אטיאס, שהיו בעיניו מעט פחות מוצלחים. "כל השרים הקודמים היו יושבים בבית ושותים נרגילה. אבל השר שלנו אטיאס לא כן. הוא עשה למען החלשים". הוא סיכם את הדברים במסקנה ברורה, שכחודש לפני הבחירות לכנסת אינה משתמעת לשני פנים: "לכן רבותיי, מי שאוהב את הקדוש ברוך הוא, שאוהב את העניים – ילך בדרכיו ויטיב לעניים לחיזוק התורה".

הרב עובדיה יוסף מצטרף לקמפיין ש"ס.
השר אריאל אטיאס

נראה כי העיתוי שבו נאמרו דבריו של הרב יוסף אינו מקרי. מוקדם יותר אמש הצהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלפי כל הסקרים צפוי להרכיב גם את הממשלה הבאה, כי לאחר הבחירות יעביר את תיק השיכון לידי הליכוד-ביתנו. בראיונות שהעניק לשלושת ערוצי הטלוויזיה אמר ראש הממשלה כי יש לו "חשבון פתוח" עם הביורוקרטיה של הדיור. "אני מתכוון להשאיר אצלי את משרד השיכון ומינהל מקרקעי ישראל", אמר נתניהו, "כי אני מתכוון לעשות למחירי הדיור את מה שעשינו בשוק הסלולר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully