וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כלבת לברדור וילד עם תסמונת דאון במפגש מרגש

23.12.2012 / 8:45

פותחים את השבוע עם סרטון יו טיוב מרגש שמשלב בין שני גיבורי הרשת- חיות וילדים. כלבת לברדור שמנסה לגעת ברגישות בילד עם תסמונת דאון תגרום לכם להזיל דמעה

סרטוני חיות וילדים הפכו כבר מזמן לכוכבי היו טיוב בעולם, אבל סרטון כזה מרגש לא יצא לנו לראות הרבה זמן. כלבת לברדור מתוקה ועדינה שמנסה לתקשר עם ילד עם תסמונת דאון מצליחה לגרום גם לציניקנים הגדולים ביותר להתרגשות. אחרי דקות בהן היא מנסה ליצור מגע עם הפעוט, כשהיא נשכבת על צידה בכניעה ומניחה יד על כתפו, הוא נעתר למגע ומחבק אותה. הסרטון הועלה לרשת לפני כמה חודשים, אך נערך שוב בספטמבר, ולא ברור מי הילד והכלבה או היכן צולמו, מה שברור שהמסר הוא אוניברסלי ומדבר על אהבה.

אנשים רבים בעלי מוגבלויות נעזרים בכלבים לצורך תפקוד יום יומי, וברוב המקרים נוצר בין הכלב לבעליו קשר מיוחד של תלות הדדית, ובו הכלב יכול להרגיש את מה שעובר על בעליו. ברבים מהמקרים, כמו בסרטון, משתמשים המטפלים בכלבי לברדור הידועים ככלבים רגועים, על מנת שיתווכו כפי שרק הם יודעים - באהבה ללא תנאים, וללא שיפוטיות מוקדמת. כך או כך, אין ספק שאחרי הסרטון הזה לחתולים יש עוד הרבה עבודה בדרך חזרה לפסגה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהתחלה הוא לא רצה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל אחר כך התרצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully