וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה השיקה את הקמפיין: "הנבחרת תדאג לחיילים"

20.12.2012 / 21:42

תחת הכותרת "מופז חזק בביטחון. אחד משלנו" הושק קמפיין קדימה, בצל הסקרים שבחלקם המפלגה אינה עוברת את אחוז החסימה. "לא מתכוונים לתת לאף גורם לדרדר את מדינת ישראל"

מפלגת קדימה השיקה את קמפיין הבחירות שלה בבית העיתונאים בתל אביב תחת הכותרת "מופז חזק בביטחון. אחד משלנו". את קמפיין הבחירות הציגו ראש מטה הבחירות וסגן ראש השב"כ לשעבר, ח"כ ישראל חסון, ראש מטה ההסברה ח"כ יוחנן פלסנר וראש מטה אסטרטגיה ומדיניות ח"כ דורון אביטל.

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא ניתן יד לכך שנדרדר את המדינה לידיים פונדמנטליסטיות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת הקמפיין מדגישה קדימה את נושא השוויון בנטל. "אנחנו לא חושבים שהמדינה יכולה להרשות לעצמה את הפריווילגיה לקבל משהו כמובן מאליו. אנחנו לא מתכוונים לתת לאף גורם לדרדר את מדינת ישראל, כדי שתגיע למחוזות לא רצויים", אמר במסיבת העיתונאים ח"כ חסון. "לא מובן מאליו המצב הביטחוני שלנו, לא מובן מאליו השוויון בנטל. לא ניתן יד לכך שנדרדר את המדינה לידיים פונדמנטליסטיות. את כל הדברים הללו אנחנו מתכוונים לשנות. אנחנו נהיה שם ונכוון למקומות הרצויים".

פלסנר, שעמד בראש הוועדה לקידום השוויון בנטל, הציג את חלקו השני של הקמפיין שעוסק בסוגייה. "רק קבוצה אחת הובילה את נושא השוויון בנטל, וזו קדימה. הרבה מדברים, רק אנחנו עשינו. אנחנו המקור – אנחנו אלו שמובילים את המאבק. אי אפשר להוביל עם גימיקים. אנחנו שמנו לנו כיעד להביא ליותר משרתים ולהתנהג אליהם בצורה יותר הגונה ולחבר את הכוחות הציוניים המרכזיים בשביל להביא לשוויון בנטל. קדימה היא מפלגה ריאלית. ולכן אנחנו דורשים שעד שיהיה שוויון בנטל - שיהיה שוויון בכסף. הבטחה מאוד ממוקדת לאוכלוסייה שנמצאת במצוקה אמיתית. אנחנו פה לדאוג שהחיילים יקבלו את אותה משכורת כמו אברכים. אין שום מפלגה שדואגת לזה. אנחנו נדאג לאותם חיילים - צריך את הנבחרת שלנו שתדאג לחיילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully