וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני בחירות, בעבודה מעודדים מהצלחות בקמפוסים

טל שלו

20.12.2012 / 20:16

בשבוע האחרון זכו נציגי המפלגה בבחירות להתאחדות הסטודנטים הארצית, לאגודת הסטודנטים בתל אביב ובבחירות דמה שהתקיימו בבן גוריון. צעירי הנגב העלו גם את עלה ירוק על המפה

במפלגת העבודה מביעים סיפוק גדול מ"ההסתערות על הקמפוסים" ומהצלחת תאי הסטודנטים של המפלגה בבחירות האחרונות לאגודות הסטודנטים ברחבי הארץ בשבוע האחרון. בשבוע שעבר נבחר אורי רשטיק, נציג תא הדור החדש באוניברסיטת תל אביב, ליו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, אתמול זכו נציגי התא בבחירות לאגודת הסטודנטים התל אביבית במרבית המקומות באגודה, וגם בדרום רשמה העבודה ניצחון כאשר הגיעה למקום הראשון בבחירות דמה שהתקיימו באוניברסיטת בן גוריון.

בשנה וחצי האחרונות הקדישה העבודה מאמצים רבים בחידוש וחיזוק כוחה של המפלגה בקרב סטודנטים וצעירים, וההישגים היום מצטרפים ליו"רים של אגודות סטודנטים מטעם מפלגת העבודה שנבחרו באוניברסיטאות ובמכללות, בהן תל אביב, ירושלים ותל חי. עשרה תאי סטודנטים של העבודה פועלים כיום במוסדות האקדמיים, ומשתלבים בפעילות המשמרת הצעירה של המפלגה.

לכל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

כאמור, בשלושת הימים האחרונים נערכו באוניברסיטת בן גוריון בנגב בחירות דמה, במקביל לבחירות הכלליות לאגודה המקומית. צעירי הדרום הביעו את רצונם בלגליזציה של סמים קלים דרך הפתעת הבחירות - מפלגת עלה ירוק שזכתה ל-7% מהקולות, מעל מפלגות חזקות יותר כמו התנועה של ציפי לבני או קדימה של שאול מופז. העבודה זכתה במקום הראשון, עם 21.6% מהקולות, בהפרש קטן אחריה זכתה מפלגת הבית היהודי עם 19.5% מהקולות ובמקום השלישי עומדת מפלגת יש עתיד של יאיר לפיד עם 15.5% מהקולות. הסטודנטים העניקו לליכוד-ביתנו כוח נמוך בהרבה מהצפוי לה בבחירות הארציות, והיא עומדת במקום החמישי יחד עם מרצ, עם 10.5%.

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', הביעה סיפוק רב מהתוצאות אתמול. "מפלגת העבודה ניצחה בבחירות דמה לכנסת באוניברסיטת בן גוריון, השתתפו 5000 סטודנטים והגענו ראשונים", כתבה יחימוביץ' בעמוד הפייסבוק שלה, "באוניברסיטת תל אביב תא דור חדש שלנו ניצח בבחירות לאגודת הסטודנטים וקיבל רוב גדול של נציגים בוועידת האגודה". מועמד המפלגה איציק שמולי, ששימש יו"ר התאחדות הסטודנטים, אמר כי "הניצחון בבן גוריון לא מפתיע, כי מפלגת העבודה בראשות יחימוביץ' חרטה על דגלה את הצדק החברתי, וסטודנטים הם חלק מקהל הצעירים שמחפש כאן שינוי ורוצה להשפיע. זו מגמת התחדשות שמורגשת גם בתוך המפלגה עם הצטרפות של עשרות אלפי צעירים למפלגה בתקופה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully