וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון הליכוד הוא העתקה מתכנית על הארי פוטר?

טל שלו

20.12.2012 / 17:00

במפלגת העבודה טוענים שהסרטון של מפלגת השלטון "תיאטרון האבסורד של השמאל" דומה לסרטון מתכנית סאטירה אמריקאית שמשתמשת בדמויות מספרי הארי פוטר. צפו בשני הסרטונים והשוו

צילום: סרטון שהועלה לרשת, עריכה: טל רזניק

תיאטרון האבסורד, פרק שני: במפלגת העבודה הגיבו היום (חמישי) בזלזול לסרטון החדש של הליכוד, שבו מוצגות בובות של ראשי מפלגות השמאל-מרכז, תחת הכותרת "תיאטרון האבסורד של השמאל". זאת בעקבות הדמיון בינו לבין סרטון ששודר במסגרת תכנית סאטירה אמריקאית המשתמשת בדמויות מספרי הארי פוטר - "The Potter Puppet Pals". בעבודה טוענים כי הסרטון הוא "חיקוי לא מוצלח ופתטי".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

הסרטון האמריקאי

בסרטון שהפיץ אתמול הליכוד נראות דמויותיהם של ראשי מפלגות השמאל-מרכז - שלי יחימוביץ', ציפי לבני, יאיר לפיד, שאול מופז וזהבה גלאון - כשברקע נשמע קול תקתוק של פצצה. "מה זה התקתוק המתקתק הזה?", אומרת הדמות שאמורה לגלם את יחימוביץ'. "זה ממש מעצבן. הון, הון, הון ושלטון". דמותו של יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, נשמעת אומרת מילים כגון: "יש לי מבט", "תנו לו בג'ל", "גבר הורס" ו"קרם ברולה". הדמות שאמורה לגלם את יו"ר מרצ, זהבה גלאון, אומרת: "די לכיבוש", ואילו יו"ר התנועה ציפי לבני ויו"ר קדימה שאול מופז מתגוששים ביניהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הליכוד-ביתנו מציגים: תיאטרון האבסורד של השמאל. צילום מסך
הבובה של יחימוביץ' בסרטון הליכוד/צילום מסך

כתבת הג?רוזלם פוסט, להב הרקוב, הבחינה אמש בדמיון ללהיט ויראלי מ-2007 של סדרת האנימציה האמריקאית ?The Harry Potter Puppet Pals: The Mysterious Ticking Noise", במסגרתו דמויות של הארי פוטר חוזרות על שמותיהן למשמע תקתוק, בדיוק כמו תקתוק הפצצה בסרטון הליכוד. אמש היא צייצה על כך בטוויטר ואף פירסמה בעיתון כתבה בנושא.

הליכוד: "אין קשר לתכנים או לדמויות"

היום שחררה מפלגת העבודה הודעה לתקשורת נגד סרטון הליכוד. "אחרי חודש וחצי של ציפייה, הופתענו לגלות סרטון דלוח וחסר כל אמירה", אמר המועמד לכנסת עופר קורנפלד. ?הבדיחה בה צפינו היא חיקוי גרוע וחסר יצירתיות של סדרה הרבה יותר שנונה. הסרטון משקף בדיוק את מה שכבר למדנו על שלטון נתניהו וליברמן בארבע השנים האחרונות: הוא פתטי, חיוור וחסר מעוף". בהודעה שפירסמה העבודה הודגש כי מדובר בחשיפה של "מטה הניו מדיה של המפלגה", והתעלמו מכך שהרקוב צייצה על כך אמש בטוויטר ומכך שנוצר דיון ער בנושא. גורמים בעבודה טענו כי צוות הניו מדיה לא הבחין בפרסום של הרקוב וכי מדובר ב"טעות אנוש".

ממטה ההסברה של הליכוד נמסר כי "אין קשר לתכנים או לדמויות מהסרטון, אבל בהחלט צד את עינינו מוטיב - תיאטרון בובות, כי רצינו להדגיש שבכירי מפלגות השמאל מתנהלות כשבויות של מסרים ללא קשר למציאות כמו בובות מתוכנתות".

לקריאה נוספת:
סרטון חדש של הליכוד: "תיאטרון האבסורד של השמאל"
ליברמן לועג ליחימוביץ': "נהנה לראות את השטויות שלה"
זעם בליכוד: "מטה הבחירות מנותק מהשטח, יש שאננות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully