וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושבע לכנסת מטעם העבודה והביע תמיכה בליכוד

פנחס וולף

20.12.2012 / 14:11

יורם מרציאנו, שנכנס לכנסת במקום עמיר פרץ שפרש ממפלגת העבודה, הצהיר בנאומו הראשון במליאה: "עלינו להתלכד סביב מנהיגותו של נתניהו, ואני מודיע על תמיכתי בו בבחירות"

פארסה במליאת הכנסת: יורם מרציאנו, שהושבע היום (חמישי) כחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה לאחר שעמיר פרץ התפטר מהכנסת ועבר ל"תנועה", הצהיר בנאומו הראשון במליאה שהוא עוזב את מפלגתו ותומך בליכוד בבחירות הקרובות.

מרציאנו אמר בנאומו: "שיגרתי מכתב ליו"ר העבודה, ובו הודעתי שאני מתפטר מכל מוסדות העבודה. זה לא קל לי. אבי הצטרף לעבודה והיה אחד מבניה, והיום לא קל לי לעזוב בית. אף אחד לא יכול לספר לי מה זה צדק חברתי. כחבר כנסת עסקתי בכך". עוד אמר חבר הכנסת החדש: "אני לא רוצה להיות הקופי אלא המקור. ואם הקופי הוא שכולם יצללו לממשלה - אז אני לא נשאר במפלגה שזוחלת לממשלה. עלינו להתלכד סביב מנהיגותו של ביבי נתניהו, ואני מודיע על תמיכתי בו בבחירות הקרובות".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

מרציאנו מתכוון להתמודד לראשות העיר לוד, ונראה שהוא מקווה שהליכוד יתמוך במועמדותו. מרציאנו אמר לוואלה! חדשות, כי הוא שוחח עם נתניהו בטלפון על החלטתו, אך סירב לומר מי יזם את התמיכה בראש הממשלה - הוא או נתניהו. לטענתו, לא הובטח לו דבר בתמורה לתמיכתו המוצהרת. "אף אחד לא ילמד אותי מה זה צדק חברתי ומה זה מקרר ריק", הוא הצהיר. "היום הבעיה האמיתית זה אירן וחיזבאללה והמצב החדש במצרים. הרי אחרי הבחירות כולם יזחלו לממשלה, אז למה ללכת עם הקופי ולא עם המקור?".

מרציאנו כיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה בין 2006 ל-2009. במהלך כהונתו הוא הקים שדולה למען נפגעי חברת "חפציבה" שקרסה ופעל לקידום סוגיות חברתיות. לאחר שהתעמת עם מאבטחים בתום בילוי בפאב בהרצליה, הוא באופן חריג הגיש תלונה נגד עצמו לוועדת האתיקה של הכנסת, וזו הרשיעה אותו בהתנהגות שאינה הולמת. בבחירות לכנסת ה-18 הוא הוצב במקום ה-17 ברשימת העבודה ונותר מחוץ לכנסת.

עוד בוואלה! בחירות:
ועדת הבחירות: אלדד ובן-ארי יכולים להתמודד לכנסת
סקר: הליכוד ביתנו נחלש, לפיד מתחזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully