וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון חדש של הליכוד: "תיאטרון האבסורד של השמאל"

פנחס וולף

19.12.2012 / 21:07

מפלגת השלטון פרסמה את הסיסמה הרשמית שלה לקראת הבחירות: "ראש ממשלה חזק - ישראל חזקה". כמו כן, בסרטון שהפיצה המפלגה נראים ראשי מפלגות השמאל-מרכז באופן נלעג. צפו

צילום: סרטון שהועלה לרשת, עריכה: טל רזניק

קמפיין הליכוד יוצא לדרך: מפלגת השלטון פרסמה הערב (רביעי) את סיסמת הבחירות הרשמית שלה: "ראש ממשלה חזק - ישראל חזקה". בדף הפייסבוק הרשמי של ראש הממשלה בנימין נתניהו אף נכתב מטעמו: "אל תבזבזו את הקולות שלכם על מפלגות קטנות. תנו לי את הכוח להנהיג את מדינת ישראל בעוצמה".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיסמת הקמפיין החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוסף על כך, מפלגת השלטון השיקה סרטון חדש שמכוון נגד מפלגות שמאל-מרכז. בסרטון נשמע קול תקתוק של פצצה, ודמויות של ראשי מפלגות העבודה, יש עתיד, התנועה, קדימה ומרצ מוצגות במה שמכונה "תיאטרון האבסורד של השמאל". "מה זה התקתוק המתקתק הזה?", אומרת הדמות שאמורה לגלם את יחימוביץ'. "זה ממש מעצבן. הון, הון, הון ושלטון". דמותו של יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, נשמעת אומרת מילים כגון: "יש לי מבט", "תנו לו בג'ל", "גבר הורס" ו"קרם ברולה". הדמות שאמורה לגלם את יו"ר מרצ, זהבה גלאון, אומרת: "די לכיבוש", ואילו יו"ר התנועה ציפי לבני ויו"ר קדימה שאול מופז מתגוששים ביניהם.

חמש הדמויות בסרטון שרות יחדיו: "יחד פה שרים, מתעלמים מהחיים. קוראים לזה צביעות כשמתעלמים מהמציאות". לאחר מכן אומרת הדמות שמגלמת את יחימוביץ': "אני חושבת שמצאתי את מקור התקתוק המתקתק. זה בסך הכל פצצה גרעינית". לאחר התפוצצות הפצצה, מופיעה דמותו של נשיא אירן מחמוד אחמידנג'ד, שמגחך ואומר: "זו פצצה למטרות שלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הליכוד-ביתנו מציגים: תיאטרון האבסורד של השמאל. צילום מסך
הבובה שמגלמת את יחימוביץ' בסרטון הליכוד/צילום מסך

יתרה מזאת, במסגרת מודעה שהפיצה מפלגת השלטון מופיעה טבלה שאמורה להשוות בין ראש הממשלה נתניהו לבין לבני, לפיד ויחימוביץ'. תחת הכותרת: "הטבלה לא משקרת", נטען שנתניהו הוא זה שישמור על ביטחון ישראל, ידאג להנחלת המורשת היהודית, מנהיג כלכלי שהוכיח את עצמו, לא יחלק את ירושלים ויעמוד איתן מול הלחץ הבינלאומי. לעומת זאת, נטען ששלושת המועמדים האחרים יחלקו את ירושלים, וליד כל הסעיפים האחרים מסומן "X", כלומר הם לא ישמרו לכאורה על ביטחון ישראל ולא ידאגו להנחלת המורשת היהודית.

גורמים בליכוד-ביתנו הסבירו בשיחה עם וואלה! חדשות כי בקמפיין שעלה הערב, ושעיקרו יושק באירוע גדול ביום שלישי הבא, הייתה חשיבות להראות גם את העשייה המדינית וגם את העשייה החברתית של הממשלה. לדבריהם, "נעשו בדיקות, וראינו שכל אזרחי ישראל - אנשי ימין, מרכז ושמאל כאחד - רוצים שראש ממשלה יתעסק בעשייה ולא במשחקים הפוליטיים הקטנים. הבדיקות הראו שאזרחי ישראל קובעים שצריך ראש ממשלה חזק, מפני שאם הוא חזק ישראל חזקה - ורק כך הוא יכול להוביל את מדינת ישראל מול האיומים העומדים לפתחה".

חבר הכנסת איתן כבל, ראש צוות התגובות של מפלגת העבודה, אמר בתגובה לקמפיין הליכוד: "סוף סוף הבנו מדוע לקח לליכוד כל כך הרבה זמן להעלות את הקמפיין המגוחך שעלה היום, שאין בו אף לא שמץ של אמירה רצינית. ביבי וליברמן ממשיכים לרדד את השיח הציבורי ולהתחמק מהשאלות האמיתיות שמטרידות כל אחת ואחד מאיתנו ומוכיחים לנו את מה שכבר ידענו. רק הליכוד להיות כל כך מנותק. רק הליכוד יכול להיות כל כך חזירי וחסר חמלה. רק הליכוד יכול להרוס את היחסים עם הידידה הגדולה שלנו ארצות הברית ורק הליכוד יכול לרמות כך את הציבור".

לקריאה נוספת:
זעם בליכוד: "מטה הבחירות מנותק מהשטח, יש שאננות"
ליברמן לועג ליחימוביץ': "נהנה לראות את השטויות שלה"

לפניות לכתב פנחס וולף pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully