וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס מעלה הילוך: הרב עובדיה מצטרף לקמפיין

16.12.2012 / 23:22

מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס ישתלב בקמפיין המפלגה לבחירות, ובסרטון ראשון שהגיע לידי וואלה!, הוא נראה מדליק נרות עם שלושת המנהיגים: "להראות לציבור כי ההנהגה מאוחדת"

צילום: יח"צ, עריכה: מיכאל ברגמן

הבחירות מתקרבות, ואיתן גם קמפיין תנועת ש"ס אשר הולך וצובר תאוצה. הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של ש"ס, עומד להשתלב בצורה משמעותית בקמפיין הבחירות של התנועה, ובין היתר הוא יופיע בסרטונים שמטרתם לגייס מצביעים ולשדר אחדות במפלגה. בסרטון הראשון, שהגיע בלעדית לידי וואלה! חדשות, נראה הרב מדליק נרות חנוכה עם שלושת מנהיגי התנועה - אריה דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס. הרב מדליק את הנרות ואומר למצלמה "ש"ס חזקה זו תורה חזקה. הקדוש ברוך הוא יזכה אותם להצליח בכל מעשי ידיהם בחיזוק התורה והמצוות, צפו לשנים רבות. חג החנוכה עתיד עד סוף כל הימים".

זמן קצר לאחר הצילומים יצא הרב לשיעורו השבועי וחזר על חלק מהדברים שאמר בפני שלושת מנהיגי התנועה. הרב אמר שככל שיהיה למפלגה יותר מנדטים כך הם יוכלו להשפיע יותר בממשלה כדי לקדם את ענייני התנועה. הוא הוסיף כי לח"כים יש יכולת השפעה, בעיקר על חברי הליכוד אבל גם על מפלגות אחרות. "באים אלה", הרב כיוון לחברי מפלגת ש"ס, "ועושים כל מיני תכסיסים. מתחברים עם שרים שיש בידם יכולת ועוזרים לנו, בחינוך שלנו בישיבות שלנו. לוקחים אותם בצד משפיעים עליהם".

לדברי גורם בש"ס, בכוונת התנועה לשלב את הרב באופן אינטנסיבי בקמפיין, בכדי להראות לציבור הבוחרים כי ההנהגה המשולשת של מפלגת ש"ס מאוחדת, חזקה ויציבה. מטרה נוספת לחשיפת הסרטון היא כדי להציג את שביעות רצונו של הרב מהאיחוד והעבודה המשותפת של השלישיה העומדת בראשות התנועה. "הרב שמח מאוד מהאיחוד. כל מי שרואה אותו רואה שהוא במצב רוח מאוד טוב מאז ששאלת ההנהגה הגיע לפתרונה", אמר הגורם. לדברי מקורב לביתו של הרב, עד ההכרזה על רשימה לכנסת ניכר מתח בבית הרב, אך לאחר ששאלת יו"ר המפלגה ירדה מהפרק, הרב נמצא במצב רוח טוב ושמח על שיתוף הפעולה בין שלושת המנהיגים.

רשימת ש"ס: ישי ראשון, דרעי שני, אטיאס שלישי. גדעון צנטנר
"הרב עובדיה שמח מאוד מאז ששאלת ההנהגה באה על פתרונה". אטיאס, דרעי וישי/גדעון צנטנר

לאחר מספר כנסים מפלגתיים בהם הופיעו שלושת הנציגים יחדיו, עד מועד הבחירות הקרובות ייערכו כנסים בהם יופיעו כל אחד מהנציגים בנפרד. היום דיבר שר השיכון אריאל אטיאס במסיבת חנוכה באולמי מופת ביהוד, בשעה שדרעי קיים כנס פעילים במגזר הערבי. האחרון ערך סיורים באזור הצפון, ובין היתר ביקר במועצה האזורית כעביה, שם הבטיח לתומכים כי ידאג לשינוי סדרי העדיפויות במדינה ולשוויון זכויות לכל המגזרים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אטיאס, לעומת זאת, הדגיש את הישגי התנועה למען השכבות החלשות. בכינוס ביהוד ציין השר כי העיר היא דוגמא לתנופה והתפתחות בזמן כהונתו במשרד השיכון. "מדינה בלי נשמה היא לא מדינה, הנשמה של העם היהודי זה מה שמייחד אותנו", אמר איטאס בכינוס, "מחג החנוכה אנחנו צריכים לקחת את האור ולהרבות את האור. המסר שלנו מחג החנוכה זה לקחת את הנשמה ולהכניס אותה למדינה, לעזור לחלשים ולא להשאיר אותם בצדי הדרך. לדאוג לאלה שאין להם לא רק לבנות מגדלים לעשירים. הקרקע של המדינה לא של הממשלה והיא לא נועדה לשרת את הרווחים היא נועדה לשרת את האזרחים".

אטיאס דחה את דבריו של יו"ר מפלגת הבית יהודי נפתלי בנט לפיהם תנועת ש"ס היא מפלגה סקטוריאלית. בנט ביקר את אטיאס עצמו כשאמר לפני מספר ימים כי "צריך להוציא את האחריות על השיכון מהידיים הסקטוריאליות החרדיות". בתגובה לדברים אמר אטיאס, "שאף אחד לא יגיד שאנחנו סקטוריאליים, העם הזה זה הסקטור שלנו. יש כאלה שאומרים שאנחנו לא רוצים שהסקטוריאליים ינהלו את משרד השיכון, הם רוצים שהסקטור הקטן שלהם ינהל את משרד השיכון. אנחנו אומרים שכל העם זה הסקטור, יהוד זה הסקטור, אור יהודה, רמלה - כל המקומות האלה שאנחנו פועלים בשביל מי שאין להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully