וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגי בית בעבודה: המועמדים מזמינים אתכם להתארח

טל שלו

17.12.2012 / 6:00

במפלגה מבקשים לשנות את מסורת חוגי הבית, ובבחירות האלו ייארחו המועמדים עצמם את הציבור בביתם הפרטי. איפה יידחסו יותר אנשים, אצל שמולי בלוד או אצל מרגלית בירושלים?

במפלגת העבודה מנסים לקרב את הבוחרים דרך הסלון הביתי: אמש (ראשון) השיקה המפלגה קמפיין חדש, המציג שינוי במסורת חוגי הבית הנערכים לרוב בבתי פעילים - במסגרת קמפיין הבחירות, יקיימו מועמדי המפלגה לכנסת ה-19 חוגי בית בביתם הפרטי. החל מהערב, ובתוכנית שמשתרעת על פני השבועות הקרובים, יארחו כל המועמדים ברשימה, לרבות יו"ר המפלגה שלי יחימוביץ', את הציבור לדיון שייערך בסלון ביתם.

המפלגה פירסמה אמש את רשימת חוגי הבית, וכן את היקף האורחים שיכולים להגיע בכל סלון וסלון, כך שמספר המקומות די מוגבל. הערב, לדוגמא, יארח איציק שמולי בביתו בשכונה חיסכון ג' בלוד 25 אורחים, מזכ"ל המפלגה חיליק בר יפתח את סלון ביתו בשכונת בקעה בירושלים ל-30 איש ואילו דני עטר, המתגורר ביישוב גן נר למרגלות הגלבוע, יוכל להתרווח עם 45 אורחים. "בזמן שנשאר עד לבחירות אנחנו מתכוונים לעשות כל מה שצריך על מנת לשכנע את הציבור להצביע למפלגת העבודה, גם אם זה לדחוס עוד 20 אנשים בסלון הדירה שלי בלוד ולשכנע אותם שעוד קדנציה של ארבע שנים עם ביבי היא רעה עבור מדינת ישראל", אמר אתמול שמולי.

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

בשבועות הבאים יתקיימו חוגים גם בבתיהם של חברי הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג בתל אביב, איתן כבל בראש העין, בנימין בן אליעזר בראשון לציון, נחמן שי במבשרת ציון, נינו אבסדזה בצור יגאל, דניאל בן סימון ביפו, ראלב מג'דאלה בבקה אל גרבייה, וכן אצל המועמדים החדשים - מרב מיכאלי (שתארח בביתה של אמה בפתח תקווה כ-30 בני אדם), עמר בר לב בכוכב יאיר, אראל מרגלית בירושלים ונדיה חילו ביפו. מרשימת המיקומים עולה כי בתיהם של מרבית המועמדים יכולים להכיל כ-30-40 איש, ואילו שיאן הרשימה הוא אראל מרגלית שיארח בביתו כ-70 בני אדם. בהמשך, יתקיים גם חוג בית מיוחד בביתה של יחימוביץ' בכרם התימנים בתל אביב.

כותרות אחרונות בוואלה! בחירות:
אחרי "נאום הפולניות": ליברמן מתנצל ומתבדח
הקמפיין החדש של מרצ: "הקול שלך בטוח נגד ביבי"
נפתלי בנט: נחזיק בהגה יחד עם נתניהו

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully