וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אזרח זר אנס בת 17 שהתגוררה עמו באילת

רמי שני

16.12.2012 / 17:21

על פי כתב האישום, נתין זר מאריתריאה אנס באיומי סכין את הנערה בדירתם ואיים עליה פן תספר על כך לאחיה, שהתגורר עמם. למרות האיומים, הקטינה ואחיה הגישו תלונה במשטרה

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד אזרח זר מאריתריאה הנאשם באונס נערה בת 17 שהתגוררה עמו באילת. מכתב האישום עולה כי באמצע חודש אוקטובר האחרון קרא החשוד לנערה בעת שהיה עירום בחדרו ואנס אותה באכזריות ובאיומי סכין. עוד עולה כי לאחר מכן איים איים עליה הנאשם לבל תספר על כך לאחיה, שהתגורר עם השניים באותה דירה אך לא היה בבית בשעת המעשה.

על פי כתב האישום, למרות איומי הנאשם סיפרה הנערה לאחיה על המקרה והשניים הגישו תלונה במשטרת אילת. המשטרה עצרה את הנאשם, וזה טען בעדותו כי היחסים בוצעו בהסכמתה של הקטינה. לצד כתב האישום ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בשבוע שעבר הוגש לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד תושב המרכז בן 43, הנאשם בכך שבמשך שנים התעלל פיזית ומינית בבתה של בת זוגו, ואף אנס אותה כאשר הגיעה הנערה לגיל 15. לטענת הפרקליטות, הגבר שילם לאמה של הנערה במשך מספר חודשים כדי שלא תתלונן נגדו במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully