וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודה בשטח: קמפיין לרחוב הרוסי, אפליקציות בפייסבוק

טל שלו

14.12.2012 / 11:05

העבודה החלה בקמפיין אינטרנט המאפשר לכל גולש לעצב לעצמו תמונת שער בפייסבוק עם סיסמאות כנגד נתניהו או לקבל מוצרים הביתה. במקביל, מנסים במפלגה להסתער על הקול הרוסי

מפלגת העבודה ממשיכה לפתח ערוצים חדשים בקמפיין הבחירות לכנסת ה-19, והשבוע החלה במבצע שטח ממוקד לציבור הרוסי ובקמפיין ניו מדיה ברשתות החברתיות. בעבודה מנצלים את המרחב המקוון כדי לקבל חשיפה רבה יותר, בהמשך לפעילות נרחבת של היו"ר שלי יחימוביץ' במשך שנים, פעילות שכללה גם הסתמכות על גיוס תרומות קטנות באתר האינטרנט שלה.

העבודה השיקה אפליקציית פייסבוק המאפשרת לכל גולש לעצב בהתאמה אישית חולצות, שלטים, סטיקרים ומוצרים נוספים ברוח הקמפיין, אשר יישלחו אליו הביתה לאחר מכן. בנוסף ניתן ליצור תמונת שער לדף הפייסבוק האישי של כל גולש.

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגולשים מחויבים להתחיל את המסר עם כינויו של ראש הממשלה, ולהעביר תרומה אם ברצונם לקבל זאת הביתה. קמפיין העבודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"במקום להשתמש בכלים קלאסיים, החלטנו לבצע 'דמוקרטיזציה של הקמפיין' ברוח הסולידריות והשיתוף אשר יאפשרו לכל אחד מהקהלים להתחבר ולהצטרף למסרי הקמפיין", אמר ערן גפן, ראש מערך הפרסום של המפלגה. "זוהי הפעם הראשונה בישראל שקמפיין בחירות מאפשר ייצור המוני בהדפסה דיגיטלית באמצעות הרשתות החברתיות".

על אף הרוח החברתית של הקמפיין, קבלת המוצרים לביתו של הגולש מותנית למעשה במתן תרומה שבין 50 שקלים ל-500 שקלים למפלגת העבודה. כיוון שהסכום אינו מוגדר כ"תשלום", המפלגה אינה מתחייבת לספק את המוצר גם אם הועברה התרומה. בנוסף, יכולת העיצוב האישי מוגבלת, ועל הגולש לבחור משפט אשר מתחיל במילה "ביבי".

גם הליכוד באינטרנט

במקביל, עשרות פעילים של התא לדוברי רוסית במפלגה פתחו היום בפעילות בעיר בת ים, שתורחב בהמשך ל-19 ערים. קמפיין השטח יתקיים בעברית וברוסית והינו הפעילות הנרחבת הראשונה שעורכת המפלגה תחת הסיסמא החדשה בה מתגאים בעבודה: "ביבי טוב לעשירים, שלי טובה בשבילך".

"המפלגה היחידה שמציגה סדר יום רלוונטי לצרכי הציבור דובר הרוסית כיום היא מפלגת העבודה", נמסר מחוג "הרחוב הרוסי" במפלגה, "אם בקרב הציבור הכללי נוצרו בעשור האחרון תחת שלטון נתניהו, בעיות דיור, בריאות ופנסיה, הרי שבקרב ציבור העולים, אשר הגיעו לארץ ללא כל בסיס כלכלי, בעיות אלו חריפות הרבה יותר. מפלגת העבודה הובילה את המאבקים לביטול תוכנית ויסקונסין, לחיזוק ההשכלה הגבוהה, לביטול ההעסקה הקבלנית – כל אלה נושאים שהם מרכזיים עבור דוברי הרוסית ומשפיעים באופן מיידי על חיי היומיום שלהם".

השבוע החלה גם מפלגת השלטון בקמפיין פרסומי אינטרנטי המאפשר לגולשים להביע תמיכה ברשימת הליכוד ביתנו ולהתגייס כמתנדבים למערכת הבחירות. במסגרת הקמפיין יוכלו גולשים באינטרנט להעלות את התמונה שלהם על גבי באנר שעליו תופיע תמונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עם הסיסמא, "גם אני תומך בנתניהו". הגולש יוכל לבחור מבין מספר אפשרויות מדוע הוא תומך בראש הממשלה ולהעלות תמונה אישית שלו, וכך יווצר באנר אישי שיעלה לאוויר במדיה. באמצעות החיבור לפייסבוק יוכל הגולש לשתף את חבריו בבאנר שבו הוא מופיע ולעודד אותם לנהוג כמוהו.

"זו הזדמנות מצוינת לשלב בין התמיכה הציבורית הרחבה בראש הממשלה ובליכוד-ישראל ביתנו, לבין הרצון של התומכים ליטול חלק פעיל בקמפיין", הסביר יו"ר מטה ההסברה של הרשימה המשותפת, השר גלעד ארדן. לדבריו, הקמפיין הוא חיובי בעיקרו, בשונה ממסעות פרסום של מפלגות אחרות, כמו "התנועה" של ציפי לבני, שהשיקה קמפיין שלילי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully